Søndagssamtaletråden

Her er lillemann og jeg alene hjemme. Sambo dro på jobb i halv 6-tiden, så jeg har hatt en lat morgen i senga med minstefjerten. Han sov helt til 7.45, det er deilig med soveunge altså! [:D] Nå sitter han og ser på Dinosaurtoget og spiser Svampe-Bob kjeks (før frokost, mor slår ut håret i dag! [8D]). Ida kommer hjem i dag, og det gleder han seg til. De har allerede utvekslet bilde av seg selv på mms, til stor glede hos dem begge, hehe!
Skal prøve å få tatt helgavasken i dag. Blir litt amputert siden vi er her alene, og Tobias blir fort utålmodig, men får ta det vi rekker. Ute er det oppholds, veeeeldig uvant, merker jeg! [;)] Ser ikke snurten av sola da, men det er vi jo blitt godt vant til.

Ha en fin søndag jenter! [:)]

God morgen ja[:)] Her er vi oppe og skal snart lage frokost. I dag har vi skyfri himmel og 13 grader nå[:)] Så dette liker vi ja

Har tenkt å trene i dag da blir det 25 av 30 så til neste helg er jeg er ferdig tenker jeg[:)]

Senere i dag blir det grillings hos sviger..Dem har toppetasjen i en blokk i stavanger så dette blir goooooood[:)] har en terasse på 100m2

Nei får vel komme i gang tenker jeg[;)]

God bedring suki! [:)]
Og god bedring til verandaleppa og tannmerket til ungene. Fort gjort med kræsjing! Sitter her med ei lita verandaleppe jeg også faktisk, etter at Tobias kjørte et babybilde av Ida i ansiktet mitt i morges...

Vi stikker på stranden med gode venner vi[:)]

N er i Danmark og dagens plan er i utgangspunktet Legoland men N har fått flere prikker. Er nok vannkopper, sier min pappa, men det går fint og formen hans er topp. Så de klarer seg nok bra[:)][:)]

Men LurveTufsa, du merker ikke noe dritt med alli da? [8|] Magan har ikke slått seg vrang?

Jeg og Tobias gikk oss en tur i sol/skyer etter duppen hans. Plukka steiner, blåste på sånne frøløvetenner, og kosa oss verre. Gikk ned til togstasjonen og "henta" sambo også, hipp hurra for tog altså! [:)] Stjal meg noen syriner ved Vinmonopolet, hehe, så nå er det koselig på skjenken vår! [:)]
Gutta (altså sambo og Tobben) står og lager hjemmelaga pizza nå, og Ida-mor kommer hjem ca kl 19. Jubel i heimen!

ORIGINAL: LurveTufsa!!

Skrållan: merker bare at jeg må på do og bommelibomme sånn rett etter mat, ellers går det greitt egentlig[:)][:)]

jamenn da er det jo greit! [:)]

Back
Topp