Søndagspraten

lenemor

Forumet er livet
Stille her i dag - håper det betyr at alle har fått sove lenge på en søndags morgen! Selv våknet jeg rundt åtte av at G og Johanna tuslet seg inn på badet. August sov, og jeg sovnet igjen jeg også, til halv ni - det var deilig! Nå har vi spist frokost, August sover i vogga si, og Johanna ser Karius og Baktus på tv. Jeg holder på å strikker sovepose til August - han har begynt å sparke av seg dyna - og jeg blir jo så ivrig at jeg strikker hvert øyeblikk jeg har anledning [:D]

Temperaturen ser litt bedre ut i dag enn i går - såpass at vi har tenkt å komme oss ut litt senere - venter til sola kommer frem om en time halvannen, litt deiligere ute da. Skal måke litt snø av plattingen så man kan være der oppe - vi hjelper våren litt på vei kan man si

Hva gjør dere i dag da damer?

Lenemor: Så fint at du har fått en god natt da[:)]

Her har Mina vært våken flere ganger i natt igjen, da hun hoster veldig[&:] Til slutt tok jeg henne inn til meg i halv 4 tiden og hun sovnet!!![:)] Vi sov da til halv 7. La meg halv 9 igår, for jeg var usikker på hvordan natta ble og det er jeg glad for idag for å si det sånn[8D]

Det snør litte grann enda, men er -14. Vi blir nok inne idag og vi pga hosten til Mina. Krysser fingrene for at hun er fin til å gå i bhg i morgen. Allmentilstanden hennes er fin [:)

Vi skal bake litt brød og pynte et syltetøy glass med silepapir. Bestemor har hatt bursdag og kommer til oss om ca 2 uker, så gaven må være klar[:D]

Rydde og vaske litt skal vi også gjøre.. Til uka er det jo "vinterferie". Har skole kun mandag, så håper i grunn et par dager for meg selv på dagen så jeg får gjort litt på bacheloroppgaven[:)]

Jeg våknet tidlig selv om jeg var trøtt, men jeg bestemte meg for at jeg SKULLE sove mer. To timer tok det før jeg sovnet igjen, men den timen gjorde susen. [:)] Nå har jeg spist bløtkokt egg til frokost. Fatter ikke hvorfor vi ikke har hatt det før jeg, for det er jo kjempegodt. Ingen store planer for dagen heller. Det er i grunn deilig.[:)]

Her er det "bare" 12 minus i dag, og heldigvis har vinden løyet. Var drittkaldt her i går med 14 minus og MYE vind. Innedag her for Lukas og min del, Johannes er med mormoren på søndagsskole[:)] Pappan sto opp med Lukas i morges etter puppinga, så jeg sto ikke opp før nesten 10 og det var helt skjønt[;)]

God bedring til Mina[:)]

Her ble vi vekket kl 7 av hundene!! Det er ei tispe med løpetid i nabolaget, så den ene hannbikkja vår er jo helt på tuppa.

Laver ned med snø her i dag, kan visst se langt etter våren[&:].......

Nathalie er ute med pappaen og aker, og jeg sitter her og surfer[8D]. Er så fødeklar at det er kjedelig å ventenå altså! Tenk om jeg går over da, kan ikke forstå hvordan tålmodigheten min skal takle det[:-][:D]!!

Hvem sladrer for deg lille*frø? Kan jo skje når som helst nå! [:D]

Jeg fikk sove leeenge i dag.. Sto opp halv 11! [:D] Nå laver det ned med snø, og det er sååååå herlig! Vi skal ut å gå når Maren våkner igjen tenker jeg.. Evt bare leke i snøen om det blir tungt å gå tur i all snøen.. [:D]

Spennende tider nå, lille frø.[:)] Håper du får deg en gledelig (men smertefull) overraskelse snart.[;)] Den siste tiden er så innmari langdryg når alt er vondt og tungt.

Har hatt en heller laber helg med hodepine og tretthet! Slik er det å begynne på jobb igjen..[8D]

I dag har vi vert hos søstern min og familien hennes! Vi skulle egentlig spise middag der men så kom mamma med invitasjon om å kjøre til Byrkjedal for å spise http://www.byrkjedalstunet.no/ En gledelig overraskelse! Solveig fikk støpe lys og mormor kjøpte en pakke ROSA laaange lys til Solveig!

Godt med et lysglimt på en ellers trist dag! Tanten til O (min mentor i ammingen, hun som jobbet på føden i Stavanger) døde i morges av kreft! Familien har våket over henne siden mandag så det var ventet! MEN likevel trist! Verden mistet et fantastisk menneske i dag!

Byrkjedalstunet så flott ut Actrine - dere trengte vel noe koselig - så trist med tanten til O!

Lille*frø - får håpe dere ikke må vente så alt for lenge - og at tiden som er igjen kan være god!

Her er knerten og storesøster i seng, jeg har fått satt ut søpledunker og sortert barnehageklær, så jeg er klar til å sette meg ned med strikketøy og prison break igjen.. fytti katta for en spennende serie!

God kveld.

Vi har vært hos svigers i dag.
Ble en lang dag på oss i dag, sent hjemme og Marcus sovnet sent.

Vi har kost oss veldig, hatt en litt grinete gutt siden han ikke kunne sitte i stolen sin ved middagsbordet i dag, niesen skulle sitte der. Ble bare tull med alt, ikke ville han spise, alt var bare tullete.

Jeg blir litt irritert på svigers som ikke skjønner hva jeg mener hele tiden, vi trenger ikke brus ved middagsbordet, kan ta det etter maten.

Gutta sover, jeg sitter og slapper av litt før jeg skal legge meg.

Marcus skal være hjemme i morgen, vi skal te legen en tur, feber på 3 dagen i dag.

Back
Topp