lenemor
Forumet er livet
Stille her i dag - håper det betyr at alle har fått sove lenge på en søndags morgen! Selv våknet jeg rundt åtte av at G og Johanna tuslet seg inn på badet. August sov, og jeg sovnet igjen jeg også, til halv ni - det var deilig! Nå har vi spist frokost, August sover i vogga si, og Johanna ser Karius og Baktus på tv. Jeg holder på å strikker sovepose til August - han har begynt å sparke av seg dyna - og jeg blir jo så ivrig at jeg strikker hvert øyeblikk jeg har anledning [:D]
Temperaturen ser litt bedre ut i dag enn i går - såpass at vi har tenkt å komme oss ut litt senere - venter til sola kommer frem om en time halvannen, litt deiligere ute da. Skal måke litt snø av plattingen så man kan være der oppe - vi hjelper våren litt på vei kan man si
Hva gjør dere i dag da damer?
Temperaturen ser litt bedre ut i dag enn i går - såpass at vi har tenkt å komme oss ut litt senere - venter til sola kommer frem om en time halvannen, litt deiligere ute da. Skal måke litt snø av plattingen så man kan være der oppe - vi hjelper våren litt på vei kan man si
Hva gjør dere i dag da damer?