søndagspraten:)

MaRtE:)

Gift med forumet
god morgen!

sover alle lenge eller??

Tja jeg fikk sove helt til kvart på 8 i dag jeg[:D] Ny rekord her i huset det, har sikkert noe med at det var helt rolig her for Heidi er nemlig hos farmor denne helgen

Det snør det snør enda mer...Er det mulig at vi på vestlandet skal ha så masse snø[8|][:)][:)][:)] Men kjekt er det ivertfall

I dag er planen trening og spising av søndagsmiddag hos svigers...Ikke det kjekkeste jeg vet. Men Heidi må hjem så det så[8D]

Hei sveis! 

Tror Tobias begynner å bli friskere, for i dag sov han bare til 6.45, hehe.
I dag skal helgevasken taes, bedre sent enn aldri. Skal også scrappe et råsa bursdagskort til en 1-åring, trene dagens shred og i bursdagsselskap til nevnte 1-åring! Blir nok en koselig søndag!

Ha en fin dag damer!

På vei til trening jeg. BodyPump er dagens økt. N blir med i barnepassen og bruker litt energi[:)]

Her har jeg vondt i halsen og slakk. Er litt sånn småfrysen og, men satser på at det ikke er feberen som er på vei.

Holder på med helgevasken her og[:D] Har bare en pause nå[:)]

Her går det greiere om natta,dvs 2 siste nettene. Simon har bare spist 3 ganger pr natt og sovet ganske rolig[:D]
Litt vemodig i dag...solgt hoppehuska,fisherprice vippestolen og lovet bort acta gracon m/ basen.....er IKKE sikker på at det er lurt...føler meg fremdeles ikke ferdig med babyer jeg.......

mandy; du er helt rå!! har du ikke 4 unger nå?? skulle ønske jeg hadde hatt energi og ikke minst hus og nok penger til det. skulle gjerne hatt 4 jeg om jeg kunne være mer hjemme.

i dag sov jeg til kl 9!!!! veldig uvanlig, men gud så deilig!! var supertrøtt da jeg sto opp, men regner med jeg blir bare mer og mer opplagt utover dagen.

lillebroren min er her i dag, har sett på huset og hva vi skal begynne med først. det blir utbytte av vinduer på stua og etterisolering og ny bordkleding. dette året kommer pengene til å fly!!! men blir deilig med tettere hus og nytt bad til neste vinter[:)]

akkurat nå har vi jentene avslapning alene her hjemme, mens gutta er og ser på traktorer. like moro for liten som stor[;)][:D]

skulle ønske vi hadde familie litt nærmere vi å, kan aldri bare dra på middag. må bli minst en dag, helst ei helg. men i dag blir det pizza kjøpt ute så det blir nok like bra[:D]

ha en fin og kald søndag[:)]

Hjemme fra en god treningsøkt. Deilig altså[:)] Solen har tittet frem og det er strålende vintervær her. Mulig jeg drister meg ut på en skitur i lysløypa i kveld også. Gubben måker snø ute for det er ikke min jobb nemlig. Ellers har vi faktisk ingen planer enda og det føles godt. Tenker jeg skal begynne litt på bacheloroppgaven min i dag jeg.

ORIGINAL: MaRtE:)

mandy; du er helt rå!! har du ikke 4 unger nå?? skulle ønske jeg hadde hatt energi og ikke minst hus og nok penger til det. skulle gjerne hatt 4 jeg om jeg kunne være mer hjemme.

i dag sov jeg til kl 9!!!! veldig uvanlig, men gud så deilig!! var supertrøtt da jeg sto opp, men regner med jeg blir bare mer og mer opplagt utover dagen.

lillebroren min er her i dag, har sett på huset og hva vi skal begynne med først. det blir utbytte av vinduer på stua og etterisolering og ny bordkleding. dette året kommer pengene til å fly!!! men blir deilig med tettere hus og nytt bad til neste vinter[:)]

akkurat nå har vi jentene avslapning alene her hjemme, mens gutta er og ser på traktorer. like moro for liten som stor[;)][:D]

skulle ønske vi hadde familie litt nærmere vi å, kan aldri bare dra på middag. må bli minst en dag, helst ei helg. men i dag blir det pizza kjøpt ute så det blir nok like bra[:D]

Jo har 4 selv og sambo 2 som er her annenhver uke[:D]
Vi har hverken stort hus eller masse penger men lykkelig i hjertet[:D][:D][:D]

ORIGINAL: mandy

ORIGINAL: MaRtE:)

Jo har 4 selv og sambo 2 som er her annenhver uke[:D]
Vi har hverken stort hus eller masse penger men lykkelig i hjertet[:D][:D][:D]

All ære til dere Mandy. Jeg kan jo til tider bli sprø av en......[:D][:D]

All ære til Mandy! [:D][:D]

All dresses up, and no where to go... fikk tlfn rett før selskapet starta, bursdagsjenta har fått spysjuka... [&o] forferdelig kjedelig, særlig siden det må ha vært Tobias som har smitta henne siden han spydde hos dem på fredag! [&o][&o]
Men en god nyhet da: Tobias har nå spist opp et helt middagsglass!! Gutten har jo ikke spist noe siden forrige søndag (bortsett fra frokost i går og i dag, og litt brød histen og pisten), så det er jo topp! [:)] Han har fremdeles feber og er mye sur, men så lenge magen blir mer stabil, så er jeg glad.

Da er helgen over, og vi avsluttet med at mormor og lillesøster kom å spiste ørret med oss![:)] Veldig godt!

Har vært en veldig koselig helg. Hadde et vennepar som overnattet fra fre - lør, satt oppe å skravle og laget deilig frokost på lørdgas morgen, så dro vi dit i går og sov over, mini stooorkoser seg med venneparet og hunden dems så det har vært en veldig fin helg for alle sammen!

Neste uke har jeg faktisk vinterferi[:D]

FIn ettermiddag her og. Fin fin helg egentlig[:)] bare avslapping og masse kos med gutta mine. Spist tacostæsj som sen middag, og N sovnet halv åtte, blid og fornøyd med et selvlaget sverd i hånden. Han bøffer nemlig a4 ark i notatblokkene mine og ruller de sammen - vips så har han sverd. De ansatte i bhg er imponert/oppgitt over hans fantasi når det gjelder å gjøre ting til sverd, alt kan nemlig bli sverd i N's verden[:D][:D]

Jeg og gubben spiser is og ser OL. Jeg prøver lese litt pensum og men er foreløpig på innledningen i boken[:D][:D]

ORIGINAL: Shopoholic

Da spyr og driter vi for 4 gang i år. FY FAEN JEG HATER SYKDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[&o][&o][&o]god bedring til alle i familien i allefall

Back
Topp