Søndagspraten

lenemor

Forumet er livet
God formiddag, kjære damer

Hva skjer rundt omkring nå i pinsen, tro? Her i huset skjer det lite - Johanna sitter foran tv'n mens August sover ute i vogna si.... og G er ute i huset og jobber. Vi skal nok ta en tur opp på fjellet til svigers etterpå, og så blir det en liten spasertur når vi er der oppe, må få litt frisk luft.

Ellers ingen spennende planer - håper det går noe bra på tv for oss voksne i kveld, vi orker ikke å gjøre stort annet enn å sitte foran kopekassa når ungene er lagt nåfortiden
 
God søndag.
Chr kose seg forann tven , k river verandaen og jeg ligger for det meste på sofaen om dagen. Har lyst på alt mulig med ingen ting som holder seg nede. Så formen er ikke på topp.
Skal en tur i bursdag til svigerrinna mi og så skal vi se på det nye huset til mamma og pappa. Den begynte å bygge 18 mai og er snart ferdig.Så der går det unna.

ønsker alle en strålende søndag
 
Jeg sov lenge i dag, lå halve natta og leste ferdig den siste boka til Nesbø, om Harry Hole. LIker så godt de bøkene, synes Nesbø har så rikt språk når han skriver, og ofte er det ikke så opplagt hvordan ting henger sammen (selv om noe er det selvfølgelig, det skal jo være sånn at leseren er dektektiv i tillegg til helten også)

Ellers har både Raphael og Alannah hatt dupp i dag, Raphael er utslittt, vi har besøk , og det blir mye tull ved leggetid, sånn at det blir sent i søvn og like tidlig opp :P

Ellers skulle vi til sjøen, men det kom torden, så vi får se hva som skjer etter middagen.

 
Jeg leser også siste av JO Nesbø nå, fantastisk forfatter!!! Elsker bøkene hans, har lest alle:-P

I går var jeg ute og spadde og laget nytt bed. I dag var planen å dra til hageland å kjøpe bark... men jeg har ikke vært i form. Å når jeg er alene (som vanlig...) med ungene, å er trøtt og i dårlig form, så er det ikke mye som blir gjort:-( Håper på en bedre og energirik dag i morgen;-)

Håper gubben kan være litt hjemme i morgen, Nathalie sa i dag at hun ville være med to voksne på en gang, å det betyr deg og pappa, sa hun. Så da bør vi jo få til det. For det er svært sjelden vi gjøre noe sammen hele familien. Han er hjemme når jeg er på jobb, å når jeg kommer hjem, eller er hjemme så drar han ut å jobber med et eller annet. Høres ut som vi krangler hehe, men vi gjør ikke det altså. Han er bare ekstremt rastløs og arbeidsnarkoman...
 
Back
Topp