Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: SillyDillyhaha, så arti!![:D] var ikke med anders da???
Hei hei!
I dag er jeg MAKS fyllesjuk, og holder sengen[8D] Var på Vm i går sammen med sambo, svigerfamilien og faren til selveste MArit Bjørgen (de er visst i familie med sambo) og det ble litt av en feiring når hun tok gullet kan du si - kjenner det på kroppen i dag. E er på vei for å hente barna, og kjøpe smågodt i dag, så blir det [8D]filmkos i senga i kveld! Klar for en ny uke nå.
ORIGINAL: MaRtE:)
ORIGINAL: Skrållanstakkars ida[&o] håper det gror fort ny negl!
Ida skrella av seg 1/4 av ene neglen da hun skulle hjelpe til med middagen. Stakkars lita, så nå blir det Hello Kitty-plaster på tommelen noen dager!
Hei hei!
I dag er jeg MAKS fyllesjuk, og holder sengen[8D] Var på Vm i går sammen med sambo, svigerfamilien og faren til selveste MArit Bjørgen (de er visst i familie med sambo) og det ble litt av en feiring når hun tok gullet kan du si - kjenner det på kroppen i dag. E er på vei for å hente barna, og kjøpe smågodt i dag, så blir det [8D]filmkos i senga i kveld! Klar for en ny uke nå.
ORIGINAL: SillyDillybroren til marit[:D]
Hei hei!
Anders? Hvem er det?[8D] Hehe.. Men, nei tror ikke det hvertfall, var så mange der så jeg fikk liksom ikke med meg alle[:D]