Søndagspraten

lenemor

Forumet er livet
Deilig med late søndagsmorgener, og det var det for meg. G sto opp med ungene da de våkna (August klokka sju, Johanna litt senere), og jeg fikk sove til halv ni. Nå har vi spist en lang frokost. I dag tar vi vel turen opp på hytta til svigers tenker jeg - så får vi se hva vi finner på resten av dagen.

I går kveld satt jeg her helt alene og så på ingenting på tv - og ingen var pålogget her heller - så jeg fikk endelig oppdatert bloggen min. Noen her inne som har blogger de har lyst å dele adressen til? Jeg må dessverre være litt kjip, min er "hemmelig" fordi jeg deler masse bilder og videosnutter og sånt - det er for at familien på østlandet også skal få ta del i hverdagen vår. De som har tilgang må få invitasjon fra meg.

Jeg er såååå trøtt, for det ble ganske sent på meg igår. En venninne var på besøk og vi skravla til 0200[8D] Pratet med pappaen til Mina igår om at de kom til meg i 10.00 tiden idag, men så kommer de ikke kl 10.00 alikevel[:@] Typisk og jeg som hadde klokka på også.. Blir en tidelig kveld på meg ja[;)]

Når Mina kommer så tenkte jeg vi skulle ta en tur til Ekeberg[:)] Mina har pratet så mye om å ri på hest, så det kan hun få prøve idag om hun vil fortsatt[;)]

Middag hos mamma i ettermiddag. Passer perfekt, for lommeboka mi er slunken[;)]

Solveig har sovet hos mormoren i natt! Vi hentet henne tidlig for vi hadde en avtale med en oppdretter! Planen er å kjøpe hund (flat coated retriver) men ville finne ut om Aslak er allergisk først.. og se hvordan Solveig er med den rasen. Besøket gikk kjempebra og vi kommer nok til å kjøpe hund av dem! Må bare finne "rette" kullet først (med rett hanhund og tispe)

På vei hjem stoppet vi på en rasteplass og hadde skikkelig piknik!! Så gøy! Det skal vi gjøre oftere!![:D]

Så gøy med hund - håper dere finner drømmehvalpen da! Har du link til oppdretteren eller? Selv liker jeg godt hund, men har ikke lyst på - jeg synes det er ganske "sytalaust" (som man sier her) å ha en katt som går tur selv når det er dårlig vær, og så er det lettere å få kattevakt enn hundevakt

ORIGINAL: Actrine

Solveig har sovet hos mormoren i natt! Vi hentet henne tidlig for vi hadde en avtale med en oppdretter! Planen er å kjøpe hund (flat coated retriver) men ville finne ut om Aslak er allergisk først.. og se hvordan Solveig er med den rasen. Besøket gikk kjempebra og vi kommer nok til å kjøpe hund av dem! Må bare finne "rette" kullet først (med rett hanhund og tispe)

På vei hjem stoppet vi på en rasteplass og hadde skikkelig piknik!! Så gøy! Det skal vi gjøre oftere!![:D]

Måtte google på rasen og den var nydelig[:)] Jeg er selv oppvokst med hund og savner hun selv, men det er mye jobb.

ORIGINAL: lenemor

Så gøy med hund - håper dere finner drømmehvalpen da! Har du link til oppdretteren eller? Selv liker jeg godt hund, men har ikke lyst på - jeg synes det er ganske "sytalaust" (som man sier her) å ha en katt som går tur selv når det er dårlig vær, og så er det lettere å få kattevakt enn hundevakt

Vi ønsker å bruke hunden som tjenestehund.. eller mannen vil ha den som tjenestehund i HV. Så det blir noe mer enn bare en familiehund! For oss er det ikke noe vanskelig å få hundepass. Rasen er en aktiv og glad hund! En god familiehund!

Linken er http://www.kennelsukkertoppen.com/index.htm

Ville bare si en ting: I'm back in town og på nett[:D][8D][:D] Har hatt en tipptopp ferie på sørlandet - alle har kost seg masse[:)] Nå er det ei som lurer på om jeg skal legge henne snart - så da blir det vel leggings. Tudeliduuuu[:)]

Velkommen hjem Elimor!!! Kjekt å ha deg tilbake!
(Likte du kaffien?)

Velkommen tilbake Elimor.

KJempefin hund Actrine - og argumentene mine mot hund er MINE argumenter altså, grunner til at jeg ikke vil ha hund. Forstår at andre tenker anderledes

Nå er det kvelden her hos oss - jeg skal ta med meg boka mi og legge meg og lese litt - boka mi er så fin, men jeg har jo aldri tid til å lese. I morgen starter G sin siste uke med permisjon, torsdag er det slutt (han begynner å jobbe fredag). Tirsdag skal vi på timånederskontroll med August, det blir spennende, og onsdag kommer trillemor med familie - jeg gleder meg vilt!

Ja forstod det lenemor! [:D]

ORIGINAL: lenemor

Velkommen tilbake Elimor.

KJempefin hund Actrine - og argumentene mine mot hund er MINE argumenter altså, grunner til at jeg ikke vil ha hund. Forstår at andre tenker anderledes

Nå er det kvelden her hos oss - jeg skal ta med meg boka mi og legge meg og lese litt - boka mi er så fin, men jeg har jo aldri tid til å lese. I morgen starter G sin siste uke med permisjon, torsdag er det slutt (han begynner å jobbe fredag). Tirsdag skal vi på timånederskontroll med August, det blir spennende, og onsdag kommer trillemor med familie - jeg gleder meg vilt!

Hvilken bok leser du? Alltid nysgjerrig på hva folk leser for å få litt tips å inspirasjon[:)]

Er på karmøy enda, men skal reise til Farsund i morra. SKal innom flekkefjord på veien, vi bruker å ta oss en pause der hvert år, og finner oss alltid masse å handle på kjøpesenteret der, selv om det ikke er noe stort...

Ellers lite som skjer, har vært i haugaland zoo i dag, og sett endel dyr. Var koselig det da[:D] 

jeg leser Shantaram - en veldig spennende og godt skrevet murstein av en bok. Forfatteren skriver om livet sitt som rømling fra fengsel i Australia, og hvordan han fikk et nytt liv i India

Actrine: kaffien var supergod[:)][:)] Tusen takk igjen for gaven [:D]

Back
Topp