søndagspraten 8.august

MaRtE:)

Gift med forumet
hallo

jadda, så var det søndag. absolutt siste feriedag, gått fort gitt, men syns det er lenge siden jeg var på jobb å.

var på bursdag i går, satt ut mye av dagen og har masse kleggstikk[:'(] jeg reagerer litt på de, det ene stikket er ca 10cm i diameter[:o] og det kløøør[>:]

i dag skal jeg trimme litt, helt sikkert!!

Hallo[:D]

Lager oksestek jeg, er litt spent om det blir vellykket[:)] Mens den stekes skal vi kjøre foreldrene mine i båt til en øy hvor det er årlig "slektstreff" Jeg har bare vært med en gang før, og mannen har ikke særlig lyst så vi dropper det.

Heisann! [:)]

Her er jeg oppe, til tomt hus... sambo og ungene kommer vel hjem om en times tid. Jeg vasker klær, og skal straks i gang med husvasken. Har delt ut hemmelige bursdagvenner på september 2008 nå, tar litt tid det, fant jeg ut...
Ute skinner sola, men tror ikke det er så glovarmt for det...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Været ble bra her og, så vi har kost oss ute vi og. Har hatt piknink på plenen og greier[:D] Nå venter vi på telefon fra øyfolket om når de vil bli hentet. Håper ikke de får sitte på med noen andre, for jeg og lillemor vil ut og kjøre båt igjen[:D]

Her våknet jeg fyllasyk ja...[&:][8D] Men artig var det i går, og en del bra konserter[:D][:D][:D][:D] Klarte til slutt krype ut av sengen og inn i dusjen.... og har nå vært til sviers på middag. Første jeg spiste i dag[8D] Mini har kommer hjem fra morfaren og nå leker barna fint mens mor har beina i sofaen[:D] Og der skal de være i hele kveld så godt det lar seg gjøre[:D][:D][:D]

Ungene er lagt nydusja og rene. Plana var å legge dem tidlig i dag, men sånn ble det ikke. Vi skal nemlig opp i 6-tiden i morgen (gjeeeesp!), for mamma og pappa henter oss kl 7. Vi skal til Trondheim! [:D] Først shopping på Solsiden mens pappa er på røntgen, før Ikea og leilighetsinnredning hos lillesøs. Blir koselig ja! [:)]

Hærlige helg!

Jobba fra 8-19 i går, hjem for å kaste i meg mat og freshe meg litt, og så ramla jeg ut på fylla sammen med lille nupp og noen venner av henne! Koselig!
Var hjemme rundt fire i natt, og kl 10 reiste vi på tusenfryd sammen med søsters og typen.
En fantastisk dag, selv om jeg var litt trøøøøøøøøøøøøøøøøøøøtt!

16+2 i dag faktisk. Dette går fremover, og godt er nå det[:)] Kjenner de sommerfugl bevegelsene men veldig svakt enda.

Musikal og middag i går var kos. Vi valgt å se "Hair" vi da. Er 3 gangen jeg er på musikal i London og det var bra som alltid. Gubben kjedet seg da, men han er ikke så glad i musikaler og gjorde det vel mest for min skyld.

I dag har vi flydd hjem igjen og N har kommet hjem fra pappaen sin. Nå ville han jo ikke hjem da selvfølgelig[X(] De har visst kost seg som alltid de med Drammensbadet og bading på strand og guttekos.

Hadde jo kjøpt noen gaver til N i London da og da ble han fornøyd. Ble høstjakke, BenTen genser og noen figurer til han + smurfepastiller som hann mest ønsket seg. De hadde jeg i skapet fra før men det vet jo ikke han[:D]

I morgen er det ny jobbeuke og dessverre leeeeeeeenge til ny ferie. Kan se frem i mot permisjon i januar da[:)]

Frk. fritidsproblemer har fått helt oppheng på bøker nå da, og pløyer gjennom det som er. Helst krim da. Har lest Dødsranet om Nokas-saken nå i London. Og kjøpte meg den nye boken om Jason Bourne i London så den leses nå på engelsk.

Noen som har bøker å anbefale kanskje??

ALLE Anne Holt-bøkene (jeg og pappa er svoren fan av henne, og kappes om å få tak i de nyeste bøkene hennes først, hehe), Panserhjerte - Jo Nesbø (eller, egentlig alle hans også...). 

ORIGINAL: Skrållan

ALLE Anne Holt-bøkene (jeg og pappa er svoren fan av henne, og kappes om å få tak i de nyeste bøkene hennes først, hehe), Panserhjerte - Jo Nesbø (eller, egentlig alle hans også...). 

Har lest alle av Anne Holt og Jo nesbø - Snømannen som ligger på peishylla nå[:)] Disse har jeg fått tid til nemlig, men så stopper det opp...

Hvorfor får ikke du overtidsbetaling Suki?

ORIGINAL: suki

ORIGINAL: WZ

Ingen av oss får det. Får dere?

Trodde det var lovbestemt at alle firmaer må utbetale overtidstillegg når man jobber over 100%, men noen følger tydeligvis ikke systemet.

Jeg får ja. Iallefall hvis jeg går over mine timer jeg har i kontrakten.

Ingen av oss får det. Får dere?

Trodde det var lovbestemt at alle firmaer må utbetale overtidstillegg når man jobber over 100%, men noen følger tydeligvis ikke systemet.

Jeg får ja. Iallefall hvis jeg går over mine timer jeg har i kontrakten.

Alle burde jo ha krav på overtidsbetaling utover 100%. Jeg har 60% i kontrakten, og har forstått det sånn at man ikke for overtid før man passerer 100%. Men de hos oss som er ansatt i 100% sier de heller ikke får overtidsbetaling selv om de jobber over.

Jeg er litt usikker faktisk, men jeg er egentlig sikker også på at jeg får overtid.. hehe..
Ikke så bra svar akkurat!
Får bare hååååååååååååååpe at vi får lønna på tirsdag! Jeg er blakkkk!

Nå jobber jo ikke jeg hvor dere jobber, men vi får ikke overtid før vi har jobbet fullt + et par timer til. Så jeg som jobber 80% må ganske mye ekstra for å få det[:)]

Må man legge seg da eller? HAdde jo vært fint å vært tidlig på jobb i morgen men frykter jeg ikke er der som førstemann nei....Godt jeg har satt av hele dagen til å komme ajour etter ferien da i allefall[:)]

Back
Topp