søndagspraten 5 sept

Bruker321nor

Glad i forumet
hei, og natta.
Har kommet hjem fra a-ha konsert nettopp, og no er jeg sliten.

suki: Herlig signatur! [:)][:)]

God morgen! [:)]

Her er vi oppe i rett tid. Sambo stod opp med ungene, og jeg skulle liksom sove lengre. Men jeg har så vondt i korsryggen, la på litt ekstra på vektstanga i går, og nå er jeg stiv i ryggen. Så da var det vondt å ligge lenge [8|]
Vi skal snart spise frokost, så skal ungene få dusje, og deretter drar vi til Trondheim og 2-årsselskap for Amalie til Destiny! [:)] Det blir koselig ja! [:)]
I kveld skal jeg på LatinoMixZumba, og det gleder jeg meg til!

Ha en flott søndag, her skinner sola! [:)]

her stikker hele familien på trening på en søndagsmorgen ja[:)] Og det er svinkaldt inne i stua vår, sånn til info.

Tomas skal spille kamp og jeg har baaaaaaaarnevakt!
Juba juba!

Skal bruke tiden til å shine i huset. Har jobba 12 og 14timers dager hele uken, så har ikke hatt så mye ork til husarbeid akkurat..

Nicholas ble visst med morfar på vikingmarked i byen her. De dro på sykkeltur. Så da dro vi på kjøretur i området rundt huset vi ønsker oss. Nå er alle mann hjemme igjen og jeg driver med middagen. Blir røkt svinekam med poteter i ovnen mm i dag. Lenge til det er ferdig noe som er dumt for jeg er sulten.

Strålende høstsol i dag forresten. Vurderer ta med Nicholas på sykkeltur for å få tiden til å gå frem til middag. Kjenner at jeg har trent i dag også ja[:o]

hjemme fra hotellhelg og totalt utslitt, blir aldri som jeg tenker det, men har vært koslig å da.

det er ikke avslapning når 15 stk skal gøre det samme hele tiden, og bare noen bestemmer. utrolig godt og komme hjem!! håper ungene sovner tidlig i kveld og vi får slappa av foran tvn[:)]

Vi har vært i koselig bursdag i dag, og etterpå var jeg på trening. Kjempeartig, og jeg turte å stå helt fremst og vrikke på ræva! [8D][:D] Håper jeg får plass på den timen neste uke og, folk går mann av huse for å være med!
Nå skal jeg og rockeringen se resten av 71 grader nord, heia Gøril! [:D]

Nichols sovnet fornøyd og blid, og jeg og gubben surfer med hver vår pc i liggende stilling på sofaen. Jeg er trøtt og små kvalm. Matpakke til N må smøres, klær til jobb må finnes frem, og sikkert en tusen andre ting wsom burde vært gjort også........ men jeg gidder ikke løfte rompa fra sofaen nå kjenner jeg. 

Back
Topp