Søndagspraten 17.oktober

Sambo stod opp med ungene i dag, så jeg sov til halv 9! Det trengtes, var/er skikkelig sliten etter jobbinga i går. Søndagen er i gang her, Tobias ser på Mine MækkKwiiiiin (Lynet McQueen altså), Ida hjelper pappaen å mekke sykkel og jeg vasker klær. Alt er som det pleier med andre ord.
Senere i dag skal vi på kjøttkakemiddag hos mine foreldre, også har søstra til sambo sagt hun kommer på besøk. Kl 19 skal jeg på Zumba, også skal jeg farge håret i løpet av dagen. Tenkte faktisk å få det litt mørkere nå, men beholde litt lyse striper... håper det blir bra!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

Jeg har trent en god styrketime og mamma var med. Litt trøtt i dag for Nicholas mente det var morgen kl 06.10, jeg nektet og sa han måtte prøve å sove videre. Han sov ikke mer men lå i sengen til halv åtte i allefall. Da fikk han stå opp ogse film mens jeg slumret litt til med gubben.

Kl fire skal vi i familiebursdag til kona til pappa.Blir middag også har Nicholas bestillt kake der også. Litt mer pakking har gubben drevet med i dag så nå er det enda tristere i huset vårt. Er tv kroken i stua som er eneste som fortsatt er littkoselig. Resten er kaldt og nakent....Men vi er i allefall godt forberedt til flytteuken da.

I morgen er det jobb igjen[:o]

Har enda ikke bestillt bag-delen til OTH vogna for alle som jobber på Barnas hus gir så forskjellige svar på om 2010 bagen passer eller ikke. Så nå tenker jeg ta med vogna i butikken og prøve, så blir jeg helt sikker!

hallo!

vært i bursdag i dag vi, dattra til stesøstra til mannen ble 6 år[:)] koslig selskap og god mat. nesten alle veide seg og fikk vite fett-,vann- og beinprosent[:D] litt moro det da! håper nesten det stemmer for jeg hadde minst fett av alle, 22%[8D]

ORIGINAL: WZ

Looney:

Den passer!

Du er 100% sikker?? Et par av de som jobber på Strømmen sier den ikke passer og at jeg må kjøpe 08 bag eller noe sånt nemlig. Når kommer forresten 2011 bagen, og er det noe forskjell fra 2010 til 2011 bagen`?

Hjemme fra familieselskap, og N har allerede sovnet. Gubben er sendt til en kompis og jeg ligger på sofaen med godis i hånda[;)]

Hjemme fra familiemiddag og Zumba, Calypso er artig altså! [:D][:D]

Nå leter vi etter Tv2 Bliss, for jeg vil se Linni!

Også har jeg farga håret, det ble mørkt... alt for mørkt...

Ble skikkelig hardt angrepet av trøttheten selv.....

Back
Topp