Søndagsprat!

lillerypa

Forumet er livet
Hva skal dere finne på idag da? Vi skal bare kose oss hjemme, så skal jeg lage lammelår til middag ;)

Njei, her står klesvask på planen :p Må få unna litt når jeg vet at naboen ikke plutselig ramler inn døren.

Njei, her står klesvask på planen :p Må få unna litt når jeg vet at naboen ikke plutselig ramler inn døren.

Huff, må vaske litt klær jeg også :/

Ja, klesvask er igrunn det mest utakknemlige arbeidet jeg gjør.. Og det blir fort mye av det med tre barn, fire senger osv osv :p Og nå kom jo hele skolegarderoben deres hjem i forbindelse med påskeferien så er endel ull som må vaskes, dresser, boblebukser og regntøy osv :p

Hater å vaske kle... Sette på maskina går bra, men henge opp, legge i hope og plass... Usj... Eg tar alltid skippertak på slike drittjobber :P

Har vasket, tørket og brettet syyyykt mye klær i det siste, føler jeg ;)
I dag blir det kjøttkaker hos mamma og pappa :D Nam!

Jeg har hengt opp + bretta sammen klær, støvsugd, slappa av og spist (altfor mye) påskegodt..
Nå skal jeg ta en dusj mens mini sover ute :)

Jeg har støvsugd både oppe og nede også :D
Føler meg effektiv i dag ;) Har dusja og kledd meg også! Hihi
Til og med smikka meg og fiska håret ;)

Så flinke dere er alle sammen. Her holdes søndagen hellig i dag. ;) Vi har vært i kirka, og så på lunsj etterpå. Nå skal vi være barnevakt for nevøen vår. :)

Svingt støvsugeren i dag jeg også, spent på hvor lenge det fortsetter å dukke opp kattehår overalt :p Og hvor kort tid det tar før det dukker opp hundehår etter nabohunden..

Ha ha ha. Håper du fikk mer enn hår på kroken. :p

:(
Kjerringer, ass!

Det er iPaden som skriver feil, ikke jeg :(

Hei hei damer ;)
Har de bytta ut glad i forumet, med elsker, bare fordi jeg "klaga"? Hehe..

Back
Topp