Søndagsprat :-)

Juice

Glad i forumet
Januarhula 2014
Idag har mamma og jeg vært på loftet og funnet frem gammelt barnetøy fra når jeg og mine søsken var små. Jeg har en bror så klarte å finne noe blått babytøy. Var en del hjemmestrikket, så det var koselig. Fant også masse hvitt og nøytralt tøy, et babyullpledd (i blå farge), flere baby flanellpledd, et helseteppe og noen litt store hvite kluter.
Det morsomste vi fant var en gammel Baby Bjørn bæresele. Den brukte mamma på MEG når jeg var liten (bæreselen er altså 25 år gammel). Den så ikke ut som dagens modeller gjør, men fungerte helt fint. Syntes den egentlig så litt sjarmerende ut :-)
Så nå skal jeg klore, kokvaske og vaske masse babytøy som har ligget på loftet i lang tid ;-)

Det var morsomt å se gjennom barnetøy fra når man selv var liten.

Så kos :)

Her er det rydding på planen, før det blir middag :)

Koselig med loftstur etter barneklær :-)
Mye av det vi har etter sønnen min, har han arvet etter faren sin, og mine brødre..
Og enda er det brukanes for denne lille :-)

I dag har det vært stille og rolig i huset.. Nå bakes det sjokoladekake, bare fordi jeg hadde så innmari lyst på sjokolade :-p
Skal vel ta det rolig resten av kvelden også, siden jeg ikke har vært så veldig i form

Åå det hørtes koselig ut! Jeg tror jeg må ta meg en tur hjem etter jul og gjøre det samme. Snoke på loftet :D

I dag har jeg støvsuget, vasket klær og vært på besøk hos en venninne. Hun fikk baby for 2-3uker siden og det var første gang jeg så han. Han var kjempeskjønn, og gjett om jeg ble babysjuk nå da. Gleder meg bare mer og mer. Men er jo fremdeles 17 uker igjen... Det går sikkert fort, men føles veldig lenge til nå som jeg så det lille nurket hennes! :-)

Mannen er offshore, så nå blir det litt tv og middag (såå kjedelig å lage bare til meg... men må prøve å lage sunn mat noen dager i uken, så får det blir ferdigmat de dagene det er travlest).

bakemamma skrev:
Koselig med loftstur etter barneklær :-)
Mye av det vi har etter sønnen min, har han arvet etter faren sin, og mine brødre..
Og enda er det brukanes for denne lille :-)

I dag har det vært stille og rolig i huset.. Nå bakes det sjokoladekake, bare fordi jeg hadde så innmari lyst på sjokolade :-p
Skal vel ta det rolig resten av kvelden også, siden jeg ikke har vært så veldig i form

Noe av tøyet som vi fant på loftet var fra når faren min var liten og det var enda kjempe fint:-)

Høres godt ut med sjokoladekake.Nam nam

Back
Topp