• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Søndagsprat

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Hei og hå!
Håpet litt på å få sove lenge i dag, men klarte ikke å sove mer uansett, så da stod jeg opp med T [:D]
Vi ser på Elias og spiser frokost!
Nyyydelig vær i dag også, vi har handlet engangsgrill og pølser til i formiddag!
Senere er det middag hos foreldrene mine - kveite - og jeg gleder meg så veldig! [:D]
Håper alle får en fiiin dag!!

ha en fin søndag fruH[:)] her stod vi ikke opp før 09.15 i dag, snuppa la seg litt seint i går, så tror kanskje vi skal skippe dagsovingen i dag, så vi får henne i seng i kveld... nå er det kaffitid og pingu her.. tenker at det blir en tur ut eller finne på noe ila. dagen hvertfall[:)]

Hei [:)]

Grillsesongen hadde ikke jeg begynt å tenke på ennå, aner ikke hvorfor jeg trodde det måtte være full sommer først. Det var egentlig veldig lurt, det er jo ikke noe i veien for å grille i finværet selv om det er kaldt. Kanskje vi skal prøve det neste helg.[:D]

I dag skal jeg bare slappe av, og prøve å bli kvitt en irriterende forkjølelse. Felix har tante på besøk, og får lekebesøk senere i dag, så han kan jeg visst bare ignorere helt.

Ååh det hørtes såå delig ut med kveite - mange år siden jeg har spist det - men det er kjempegodt!! [:)]

Vi har vært en tur på Sjusjøen i dag og, besøk mamma og pappa som har vært på hytte der. Koselig - godt å komme seg ut i dag og. Mathilde syns det var kjempegøy å ake på akebrett - hun syns det var gøy med høy fart - har ikke likt det før. Og jammen sto hun litt på ski mellom beina på mormor! Lengste turen så langt!! Herlig

Min tur til å stå opp tidlig i dag, men begge sov til halv åtte så ble ikke så verst. Eldstemann og jeg har vært i barnebursdag og nå er mine foreldre her. De skal sove over og nå er barna og leker med dem før leggetid[:D]etterpå skal mannen og jeg se Nokas noen som har sett den ? bra/dårlig ?

Vi har sett Nokas. Den var egentlig ganske grei, mer dokumentar-aktig enn jeg trodde, men helt alright [:)]

Back
Topp