Søndagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen godtfolk! [:)]

Her er vi i full sving! Tobias har fått på seg den ene av nygensrene, med Lynet McQueen på. Så han går rundt her og er skikkelig stolt og mener han er sååååå fin! [:)][:)]
Kl 10.30 skal vi i 2-årsdag til jenta til bestis, og det blir koselig! [:D] Hun vokser til hun også, det er sikkert... synes ikke det er så lenge siden hun ble født jeg! [8D]
I ettermiddag skal vi bare være hjemme, har nok av prosjekter her. Og i kveld skal jeg på Zumba! [:)]

Ha en fin dag dere! [:)]

God Morgen Snupper[:)]

Da er hviledagen[8|] i full gang. Har satt på 3 vaskemaskiner, hengt opp to, ryddet kjøkken og kjøleskap og laget frokostvafler til to hyperaktive knallerter. Nå sitter mor i godstolen å ser mikkes klubbhus, med kaffen innen rekkevidde, guttene har fått hver sin ballong som de herjer med..så finn en feil, mikkes klubbhus er jo ikke gøy[:D]

Skal i selskap til tantungen til sambo senere i dag(blir vel min også da), sambo er jo offshore så håper ungene roer energi og støynivået litt, ellers blir det travelt for mor. Skal straks få ungene i badekaret, mens jeg må dusje før vi fortsetter på husarbeidet før og etter selskapet.

Her er lista mi:
*ommøblere Hermann sitt soverom, vaske og rydde alt oppe
*rydde alt nede
*tørke støv
*støvsuge
*brette et tonn med klær
*vaske vindu og dører
*trene nytt treningsprg i kveld
*lufte hund, unger og meg selv
*vaske vogntrekk og barnesete om vaskemaskinen blir ledig

Blæææhh. kjenner jeg blir litt oppgitt av meg selv, sitter på ræv hele uken, for så å måtte slite meg ut med skippertak for ikke å få huset i hodet av alt rotet.

Ha en fin og avslappende hviledag[;)][:D]

Gudd mårning!!!

Skrållan: Tenker nok at Tobias er supertøff med Lynet-genser[:)]
Mamma Propell: Pjuhh... blir jo sliten bare av å lese den lista der!!! Du imponerer stadig

Og til dere begge to, så utrolig flinke dere er til å trene, skulle ønske jeg hadde viljestyrken. Jeg har tenkt hele helgen på at jeg skal lete frem 30 days shred dvd'en og pakke den ut av plasten, men har foreløbig bare blitt med tanken[X(]

Har ingen planer for dagen, bortsett fra å vaske et tonn med klær. Minst! Er svinkaldt her i dag, så tror nok det blir innedag på oss. Kanskje bake litt utpå dagen[:)] Sambo er i Sverige på jobbtur, så her styrer vi huset alene, litt godt av og til det også[;)]

ha en superduperfantastiskfin søndag jenter[:)]

hei og god søndag..

idag fikk vi sove til 9..deilig..[:)]stod opp med ungene og har brettet klær,vasket på kjøkkenet,satt på en klesvask og Pia emilie sitter å bretter sokker[:D]
Kl 11 skal jeg opp i bakken å stå på snowboard,har ikke gjort det på hvertfall 6 år så det kan bli spennende[;)][:o][&:]skal med lillebroren min og stefaren min....så er det hjem å spise litt tidlig middag før vi reiser på kino å ser på gråtass..[:)]

Så er det hjem å få ryddet litt mer,får besøk på tirsdag av svigermor pg lillebroren til sambo..har egentlig fri imorgen,men ble spurt om å jobbe på småbarnsavdelingen så da gjør jeg det..kjempe koselig er det[:)]

he fin søndag alle sammen[:)]

Sitter på jobb jeg, guuud så wonderful! Nooht.. ! Lå over hos mamma inatt, for gadd ikke kjøre 4 mil får å sove for å så kjøre 4 mil tilbake igjen! Men den jævla bikkja var jo helt koko inatt, bare bjeffa og romstrerte.. Så ikke fult så mye søvn som jeg hadde regnet med gitt!! [&:] Skal ligge der inatt også, for begynner 7 imorgen, da hadde jeg måttet stått opp før fugelen fiser, hehe [8D] 
Søstersen og jeg skal spise pita, og kanskje kose oss med litt p-gull ikveld, siden mamma jobber seeint.. Imorgen er det hjem til barna! *Miss* [:)] Men godt å få litt avslapping innimellom også da [:)]

ORIGINAL: @ne

Gudd mårning!!!

Skrållan: Tenker nok at Tobias er supertøff med Lynet-genser[:)]
Mamma Propell: Pjuhh... blir jo sliten bare av å lese den lista der!!! Du imponerer stadig

Og til dere begge to, så utrolig flinke dere er til å trene, skulle ønske jeg hadde viljestyrken. Jeg har tenkt hele helgen på at jeg skal lete frem 30 days shred dvd'en og pakke den ut av plasten, men har foreløbig bare blitt med tanken[X(]

Har ingen planer for dagen, bortsett fra å vaske et tonn med klær. Minst! Er svinkaldt her i dag, så tror nok det blir innedag på oss. Kanskje bake litt utpå dagen[:)] Sambo er i Sverige på jobbtur, så her styrer vi huset alene, litt godt av og til det også[;)]

ha en superduperfantastiskfin søndag jenter[:)]

Skriver at jeg skal trene her inne, i håp om at jeg skal gjennomføre det. Har tenkt på det hele uken, men finnes ikke overskudd. Men i dag SKAL jeg gjennomføre. Jeg lover deg og du lover meg, så møtes vi her inne å skryter av oss selv etterpå??[:D]

her sov vi til 9 idag..fikk i ungene litt frokost før ho mor satte igang med dag 7 på 30ds..nå bare slapper vi av..ingen store planer for dagen..gubben er fortsatt i trøndelag..mulig han kommer hjem ikveld/natt...
ellers vært ei bra helg:) men gleder meg til ny uke:)

@ne: Hehe, ja! Han har 4 gensre og 2 t-skjorter med Lynet på nå, så han er fornøyd! [;)] Sender deg litt viljestyrke jeg, så får du begynt på shredden i dag! [:)]

Var koselig i 2-årsdag, er så koselige mennesker vettu! [:D] Etter middagen har jeg nå ryddet i undertøysskuffa mi, og det var på tide, haha. Kasta 3 ammebh'er jeg vet jeg aldri kommer til å bruke igjen, Gud vet hvorfor jeg i det hele tatt har spart på dem!
Lurer på å droppe Zumba i kveld jeg, selv om jeg kunne trengt treninga... men er litt lei av det! *tenke tenke*

Back
Topp