Søndagsprat

Skrållan

Forumet er livet
God morgen dere! [:)]

I dag våkna jeg kl 7, av at jeg selv lå og råflira! [8D][:D] Vekte sambo også, haha. Jeg drømte nemlig om Looney fra okt06! [8D] Det var en skikkelig hysterisk drøm, og litt av en måte å våkne på!

Mange planer i dag! Skal vaske hus (knurr!), skifte på sengene, tenkte å bake brød (har jo fått en Kenwood, han hjelper meg vil jeg tro!), også må jeg vaske masse klær, skal pakke (det tar vel litt tid, hva trenger man mon tro? Og åssen er været i Oslo, Oslofolk?), må finne frem fødselsattestene til ungene, også kl 19 skal jeg på Zumba! [:D] Slappe av kan man gjøre når man er gammel, tror jeg...

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God morgen[:)]

Her ser det ut som om omgangssyken var en lett versjon for Oliver. Han har ikke kastet mer opp[:)]
Nå gjennstår det bare å se om vi slipper unna.....

Oliver kom til meg i sted og ville ha asabensin. Jeg skjønte ikke hva det var, får han drar meg bort til skapet og peker på astmamedisinen[8D][:D]

Etterpå ser han meg i øynene og sier: "Oliver bestemmer!"

Blir en rolig dag her i dag. Har ingen planer enda, men ser ut som det blir en inne dag[:)]

Takk for værmelding MammaTilSmåsnuppene [:)] Jeg er bare så usikker på om jeg skal ta med vinterdressene deres, de veier jo ganske mye og tar stor plass, men holder det med bare ullklær og vinterjakke, liksom? Det gjør sikkert det, vi skal jo ikke være så mye ute akkurat. Og skal jeg ta med vogn, og i såfall, hvilken vogn? Tobias trenger jo vogn for å sove, og kjekt å ha han oppi der, så slipper jeg å bære han. Tenkte først å ta med meitaien og knyte han på ryggen, men nå har jeg jo skikkelig vondt i en skulder, så jeg tror ikke det blir så behagelig å bære han.

Utrolig mange tanker som florerer, altså!

Ikke sovet best i natt. Håvard har rota en del, men fikk roa han i sengen sin uten å løfte han opp i det minste [:)]

Nå bærer det avsted til Åpen hall sammen med min søster, hun skal passe gutta boys der mens jeg trener veggivegg. Etterpå skal vi hjem til de og da sa min søster "så kan du legge deg til bløt i badekaret med en bok mens jeg passer gutta!" Har jeg nevnt at søstern min er FANTASTISK?!?![:D]

Ellers blir det ordning til hverdag i morgen. Pappa kommer i morgen ettermiddag og skal være til onsdag, det blir deilig [:)]

ingen planer her utenom å få unna litt(mye) husarbeid!!
starta dagen med trening og det føles veldig godt:) endelig igang igjen:-)
akkurat nå sitter vi i sofakroken og ser på disneyfilm:) med saft og kaffe:)

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

Det går fint med vinterjakke ja [:)] Bare ha på de stillongs og en bukse på utsida, så går det fint! Tror nok jeg ville tatt med meg vognen om jeg var deg! Så har du et sted å plassere Tobias [:)]

Ja, ullstilongs og bukse skal de så klart ha [:)] Da tar jeg med kun jakke til dem, takk skal du ha [:)]
Tror nok det blir vogn ja, veldig greit å ha et sted å plassere minstemann. Og Ida er så flink til å å ved siden av vogna, så da stikker ikke hun av heller. Må kanskje sjekke prisen på å ta med vogna på flyet da, om det er dritdyrt er det kanskje ikke verdt det...

Back
Topp