Søndagsplapring

HønseLovisa

Forumet er livet
jentene i juni13
Hva gjør vi idag? Jeg sitter og leker med nettbrettet mitt, kjenner en liten luring som rører på seg i magen, og lurer litt på hvor lenge jeg må vente før jeg finner fram kaka fra i går.. :-)

Nettopp stått opp jeg, ikke helt iform idag. Skikkelig slapp og uggen. Håper det kommer seg snart. Vært våken siden kl 10, men deilig og ligge og slappe av :)

Vi sitter foran hver vår PC og har stooore planer om å rydde inne på gjesterommet :p
Så skal vi til mor å spise middag senere :) I kveld blir det sengen med snacks, brus og Dexter på skjermen.

Jeg sitter her inne litt for mye idag:P Venter bare på at gubben skal bli sjalu på dere;P
Hunden vi passet er hentet. Skal ha pizzarester fra igår til middag, og jeg har enda ikke fått bretta babytøy. Men dagen er fortsatt ung!:)

Jeg har baket saftige sjokolademuffins og straks skal vi ut i garasjen å rydde :)

Sitter å venter på at middagen skal bli ferdig :) så vurdere jeg om jeg har nok ork til og kjøre ut igjen med taxien eller om jeg bare skal "ta helg"

Vi skal i bursdag til tanteungen min som blir 4 år, men nå er det bare avslapning i heimen :-)

Jeg har litt øm følelse i kroppen. Forkjølelse på gang?
Skal kose meg med en hobby idag og bare slappe av.

Har kick på sjokolade dessverre, så må anskaffe meg litt sånt idag også selvom jeg stappa i meg i går ;)

I dag har vi vert ute og aka med guttene vårres og naboene :) å nå sittet vi alle i stua og er på film :) blir nokk bare avslapping resten av dagen :)

Hva gjør vi idag? Jeg sitter og leker med nettbrettet mitt, kjenner en liten luring som rører på seg i magen, og lurer litt på hvor lenge jeg må vente før jeg finner fram kaka fra i går.. :)

Ååå.. kake.... Nå fikk jeg lyst til å bake :p
Jeg prøver hardt å få en tøysegutt til å sove.. det er ikke lett. Nå har han ligget i senga siden 13.15 og han bare tøyser og babler og går ut av senga og begynner å leke, og jeg blir gal.. jada, han kan sikkert slutte med dagsoving snart, men når han sover i vogna går det jo bra..
Nei, tror jeg må bake gitt

Sitter å mimrer med gamle baby bilder av gutta :) Skal snart på middag til mamma og pappa,skal bli deilig å bli varta opp litt :)

Sitter å kuuuulern bare egentlig .kællen har dratt over grensa med en kompiss, å skal hanlde inn til taco, så jeg nyter denne rolige søndagen i grunn, for til uka er det fullt treningsopplegg med nye lanseringer, åsså bursdags feiring og dåp til helga.

Høres ut som en fin søndag hos de fleste
Jeg har faktisk brukt dagen til å Kverne kjøttdeig helt selv... *stolt*....
Så da blir det hjemmelagde hamburgere til middag ikveld
Ha en aldeles strålende søndag!!!

Dagen starta med at minsten kasta opp på teppet. Så kasta jeg opp (traff vasken). Deretter har egentlig hele dagen gått til h*****. For akkurat i dag er mannen udugelig, barna er noen troll og jeg er proppfull av sinna-gravid.hormoner.

Men det blir sikkert en mye bedre dag i morra :laughing002

Arh...crappy dag her!
Manflu in the house, noe som betyr ALT faller på morsan her.
Jeg kan nevne en trassete treåring som ikke vil noe,
en hund med diare og som må ut HEEELE tiden,
snøfall fra helvete som igjen fører til snømåking og tonn med snø..
Magen og bekkenet sa stopp- og nå ligger jeg på sofaen, mannen i senga og ungen + hunden river ned huset!

Jeg vil bare legge meg og sove til imårra nå!!

Arh...crappy dag her!
Manflu in the house, noe som betyr ALT faller på morsan her.
Jeg kan nevne en trassete treåring som ikke vil noe,
en hund med diare og som må ut HEEELE tiden,
snøfall fra helvete som igjen fører til snømåking og tonn med snø..
Magen og bekkenet sa stopp- og nå ligger jeg på sofaen, mannen i senga og ungen + hunden river ned huset!

Jeg vil bare legge meg og sove til imårra nå!!
Sympati-klemmer er sendt! Håper dere alle våkner i superform i morgen!

Her har mannen malt, jeg har fóra katta til broren min, tatt med tre åringen til en kompis fra bhg og de har lekt litt ute og myye inne. Spiste sein lunsj der, så kom vi hjem. Mannen maler fortsatt (trenger to strøk grunning før minst ett strøk maling, er panel..), jeg laga middag og nå skal jeg kvinne meg opp til å legge guttungen. Er skikkelig sliten og bekkenet hyyyler. Etter han sover blir det vel litt jobbing på meg tror jeg. (Og maling på gubben! Herlig ansvarsfordeling!)

Sympati-klemmer er sendt! Håper dere alle våkner i superform i morgen!

Takk, elige måte.. Kranglete bekken er ikke noe å trakte etter!

Nå er ihvertfall mannen såpass på beina at han er ute med hunden, mens jeg følger en trassete 3 åring tilbake i senga si for 45 gang på en halvtime!
Livet er herlig ;)

Back
Topp