Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi! Kan jeg spørre om hvilken undersøkelse det er, siden hun ikke får sove mer??Her skal jenta mi på 2,5 på en undersøkelse på sykehuset i morgen tidlig, så hun har bare lov til å sove mellom 22.00 og 03.00... det var lett å være våken til 22, men tips til hva man kan finne på for å holde henne våken på natten taes i mot med takk!gjerne tips til oss foreldre også..heheh
![]()
Oi! Kan jeg spørre om hvilken undersøkelse det er, siden hun ikke får sove mer??
Bare å finne frem tegnesaker, bade/dusje, hmmm.. Ja, hva mer? Natten brukes jo til å sove![]()
Det er søvn-EEG, for å utelukke evt. epilepsi (pga veldig mange feberkrampe-anfall), og da skal hun få masse elektroder festet til hodet for å måle et eller annet i hjernen mens hun skal sove på sykehuset..! Derfor skal hun være så trøtt som mulig før selve undersøkelsen :/ Såå dette kan bli et utfordrende opplevelse for oss merker jeg![]()
Litt sært at de ikke gjør dette når det faktisk er natt da.. Spes når D er et barn.. Men masse lykke til!!!!
Rart de ikke kunne gjøre det på natta da, når det er snakk om ei på 2,5Det er søvn-EEG, for å utelukke evt. epilepsi (pga veldig mange feberkrampe-anfall), og da skal hun få masse elektroder festet til hodet for å måle et eller annet i hjernen mens hun skal sove på sykehuset..! Derfor skal hun være så trøtt som mulig før selve undersøkelsen :/ Såå dette kan bli et utfordrende opplevelse for oss merker jeg![]()