Søndagsplaner?

gutt11og?

Elsker forumet
Ja, hva er planene for i dag da?:)
Her har vi absolutt ingen planer :o regner ute, så lite fristendes å gå ut, men storebror må nok ut å lufte seg litt i løpet av dagen uansett.
Energien er på bånn og i dag er jeg kvalm igjen :(

Idag skal vi en tur i dyreparken:-) Mn regner med det er mage som har tenkt den tanken så regner med det blir folksomt der ute... Deilig vær her i sør i dag så d må nytes mens man kan:-)

Her har vi overskyet vær i dag, så i dag blir det strikking :D vil gjøre ferdig gaven til søstra, gleder meg skikkelig til å lage til minien vår etter oul :)

Her er det veldig opp og ned med været. Skulle egentlig ha klippet gresset i går og i dag (selv om det er ulovlig), men gressklipperen vil ikke starte, så da får vi bare vente til vi får fikset den i morgen. Skal i hvert fall stå i garasjen og male en tallerkenhylle eldste skal få på rommet sitt til å ha bøker i. Også må vi shine hus ettersom det kommer elektriker hit grytidlig i morgen:P

Ha en fin dag jenter:)

Skal ut å gå en liten tur med noen venner. En passe avslappet søndag.

Kom av nattevakt i mårres. La meg til sol og nydelig vær. Nå er det delvis sol og overskyet, men 22 grader i skyggen.
Må nok legge meg å sove litt til, for jeg må visst på 1 nattevakt til (bare min 5. denne uka), forskjøvet fra dagvakt i morgen... Men så skal jeg på sirkus med familien, for første gang i vårt liv. Blir spennende....
Kos dere damer. Ha en fin søndag, hvor enn dere og har har slags vær ;)

På middag hos svigers i dag :) nett nå sitter vi ute i en fjære! Minien kastet på stein! Her er det regnbyger i dag! På med regnklær! Mini elsker å være ute! :)

her har jeg tatt med bikja, samboer og en veninne ut på stranda, var sol og varmt men en frisk bris holdt oss passe avkjølt, og så tokk vi et laaaangt deilig bad, i et litt... gult pollenhav :P
før vi koste oss med kald vannmelon, honningmelon og saft :) vell hjemme igjen ble det litt is, før jeg kokte jordbærsyltetøy, straks er det nystekte vaffler med syltetøy :) etter å ha rydda og vaske kjøkkenet og stua :)
397385_10151430356356924_410434624_n.jpg

Her skal jenta mi på 2,5 på en undersøkelse på sykehuset i morgen tidlig, så hun har bare lov til å sove mellom 22.00 og 03.00... det var lett å være våken til 22, men tips til hva man kan finne på for å holde henne våken på natten taes i mot med takk! :-P gjerne tips til oss foreldre også..heheh :-P

Her skal jenta mi på 2,5 på en undersøkelse på sykehuset i morgen tidlig, så hun har bare lov til å sove mellom 22.00 og 03.00... det var lett å være våken til 22, men tips til hva man kan finne på for å holde henne våken på natten taes i mot med takk! :-P gjerne tips til oss foreldre også..heheh :-P
Oi! Kan jeg spørre om hvilken undersøkelse det er, siden hun ikke får sove mer??
Bare å finne frem tegnesaker, bade/dusje, hmmm.. Ja, hva mer? Natten brukes jo til å sove;)

Oi! Kan jeg spørre om hvilken undersøkelse det er, siden hun ikke får sove mer??
Bare å finne frem tegnesaker, bade/dusje, hmmm.. Ja, hva mer? Natten brukes jo til å sove;)

Det er søvn-EEG, for å utelukke evt. epilepsi (pga veldig mange feberkrampe-anfall), og da skal hun få masse elektroder festet til hodet for å måle et eller annet i hjernen mens hun skal sove på sykehuset..! Derfor skal hun være så trøtt som mulig før selve undersøkelsen :/ Såå dette kan bli et utfordrende opplevelse for oss merker jeg :-P

Det er søvn-EEG, for å utelukke evt. epilepsi (pga veldig mange feberkrampe-anfall), og da skal hun få masse elektroder festet til hodet for å måle et eller annet i hjernen mens hun skal sove på sykehuset..! Derfor skal hun være så trøtt som mulig før selve undersøkelsen :/ Såå dette kan bli et utfordrende opplevelse for oss merker jeg :-P

Litt sært at de ikke gjør dette når det faktisk er natt da.. Spes når D er et barn.. Men masse lykke til!!!!

Litt sært at de ikke gjør dette når det faktisk er natt da.. Spes når D er et barn.. Men masse lykke til!!!!

Ja, ikke sant.. hun skal inn kl. 8, så da skal vi heldigvis hjem og sooove alle mann etterpå!! :-)
Akkurat nå har vi drevet litt med fingermaling og nå har vi kaptein sabeltann dansefest i stua :-P haha

Rart de ikke kunne gjøre det på natta da, når det er snakk om ei på 2,5 :o
Men det er garantert penger som er årsaken...
Masse lykke til i dag, og sov godt når dere er hjemme igjen :)

Back
Topp