Søndagsmorgen

lenemor

Forumet er livet
Hvem har vel lyst å sove bort en slik sumarmorgon? Jo, mann og datter her i huset i alle fall - og jeg trakk vinnerloddet og fikk stå opp med August i dag også.

I dag ser det ut til at det kanskje kan bli fint vær i alle fall, så det går an å være litt mer ute... og så kommer svigers på middag. Jeg vet at jeg sa at vi skulle ta med mat ut til dem neste gang, men jeg snakket med dem i går kveld, og de ville gjerne komme hit, og jeg skal lage mat som ikke er så lettfraktet (ja, bare ball altså, men det er knotete å drasse med seg)

Ingen planer ellers, bortsett fra å komme meg ned i kjelleren og finne de bøkene som jeg skal selge. Har ikke vært mye napp på annonsen min på finn, men jeg får solgt noen få bøker i alle fall - resten går til Røde kors når de skal ha loppis igjen

Så hva gjør dere i dag da, damer?

Snille Lenemor [:D]
Skulle gjerne vært en gjest ved ditt bord idag. Har aldri smakt ball,
men komper og komler er noe av det beste jeg vet om.

Idag var planen å ta en tur i Badelandet, men hørte rykter om veldig
mye folk der idag, så spørs om vi utsetter det litt...

Ellers er det så varmt her at jeg ikke har lyst å stå opp på mårran [&:]
Jeg tåler ikke varme i det hele tatt, så ja; jeg sliter på sommeren altså [:@]

God morgen!
Her har det vert ryddesjau, siden jeg var så smart å inviterte masse folk etter vi var ute i går.. [8D] Heldigvis kom det ikke så mange da.. Men var nok rot alikevel..
Jeg er i kjempeform og merker nesten ikke at jeg var ute, mens min kjære samboer går i rute og roper på elgen.. [:D] Hahaha..
Skal ut i sola og sole meg litt nå, og så er det bare å vente på at ungene kommer snart.. Blir nok bading i bassenget i dag, siden det er greit bra varmt og sol.. [:)]

komper og komler er vel det samme som ball tror jeg nøste - det er potetball altså. Jukser litt da, og bruker ballmel - jeg står ikke og kverner poteter selv.

Så du var litt løve i natt Almyrida? Opp som en løve og ned som en fell heter det, men det høres ut som om det er mer dekkende for mannen din?

Johanna og jeg har vært ute i hagen og kost oss litt, men vi ble kalde (her hadde det ikke vært fullt i badeland i dag nøste), så nå har vi laget oss ostesmørbrød som står i ovnen. G er og triller August, og han var litt sur på meg da han gikk, så det kan hende de blir borte en stund

Jeg hadde basisjentene på middag og vin igår. Var såååå koselig, men kjenner jeg er litt sliten idag[8D] Ble litt mye vin, men men var en super koselig kveld!!! Litt trist å tenke på at det blir en stund til vi sees.

Fikk kjempe fine gaver også. Snille jenter!![:)]

Mina kommer hjem i 16 tiden og det blir koselig å se henne igjen[;)]

Jeg fikk sove lenger idag! Solveig våknet i 6 tiden og grein. Aslak ble vekket! Men morgenfuglene var i godt humør og faren stod opp med dem! Tvillingbroren til mannen er på overnatting, ungene storkoser seg!

Vi har hatt besøk av ei venninne med jevngamle barn som våre! Kjempekos! og så har jeg printet ut oppskrift på fiskegrateng (hjemmelaget). Blir bra![:D] 

Ellers merker jeg det er godt at Aslak sover bedre om dagen!! Det var bra timet! Var ikke mye igjen av energien her på fredag!

Ja, sambo har forflyttet seg ned på sofaen nå.. Er vel mer han som er fellen her i dag gitt.. Så det er jeg som må pakke for alle sammen.. (Men det hadde jeg vel måtte gjort likevel.. [8D]) Ungene kom hjem i 12.00-tida, og vi har vert ute på terassen og bada og sola oss i hele dag..! Herlig med sommer! Har vert 20 grader i skyggen jo..! Deilig!!

Det er heeelt utrolig hvor mye man må ha med seg på ferie for 4 personer.. [&:] I tillegg skal vi jo baare være borte i 3 uker da.. Såe, må liksom ha klær til enhver anledning.. Stygt vær, fint vær osv.. Joda.. Blir full bil gitt.. [:D]

Back
Topp