Søndagsmiddag!!

*Kolibri*

Forumet er livet
hva står på tallerkene i dag?

Her trur jeg det blir pizza, men er ikke sikker

Indrefilet av svin, innbakt med fersk mozeralla og bacon rundt med fløtegratinerte poteter ved siden av[:)]

Vi skal til mamma og får servert kyllingfilleter med fløtegratinerte poteter og salat til. Gleder meg[:)]

Her blir det torsk, potet, løk, paprika og squash i fløte + cottage cheese gratinert i ovnen :) NAM! :)

Har spist pølser i lompe..
Men mulig vi bestiller oss en burger eller noe ikveld.. [:-]

Her disker svigers opp med lammelår og tilbehør! [:D]

hihi, tomatsuppe til forett, på g nå[:)]
og pennekaker etterpå[:D]
kosesøndag[8D]

her ble det elgbiff,pomes frites og peppersaus

vi har spist svinestek, deilig :)

Vi har nettopp spist biffstrimler med fløtegratinerte poteter, stekt og krydret sopp og brokkoli og bernesaus til. 

Vi skulle egentlig ha seifilet med ovnstekte grønnsaker og poteter i dag, men siden jeg hadde glemt sellerirot(som er ganske viktig for smaken i denne retten) så ble det fiskekaker, brun saus, poteter og grønnsaker istedetfor[:)]

Spiste kjøttkaker med potet og gulrot hos svigers idag[:)]

Samboeren er på kamp, så jeg lagde køttbullar, wienersnitzel og ris.
Cosmo78 er på Fridays, fikk nettopp bildemelding av Oreo-madness kaka fra henne....[8D]

i dag var det lammestek hos svigermor, og nå på kvelden har jeg og sambo kost oss med pepperbiff, med brie inni og bacon surret rundt, sommersalat med vannmelon og lignende i (NAM) og ris og bernaise saus :) kjempe deilig.. nå sprekker jeg snart da men =P

Vi hadde pizza

Back
Topp