søndagsmiddag...mmmm

tuddelidu

Betatt av forumet
VIP
etter en dag med eksamenslesning er nå indrefileten i ovnen, båtpoteter på gang, soppstuing under arbeid og wokgrønnsaker klare for ei omgang i panna:) Mangler bare min kjære samboer som kommer hjem hvert øyeblikk, herlig dag!

En må bare nyte de gode middagene før tulla melder seg, da blir det fort middagsspising på skift...Husker det godt fra forrige mann, varm middag var mer en luksus enn selvfølgelighet:)

Her var mamma så snill å laget middag idag:-)
Biffstroganoff:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Her blei det bare pizzabakeren i dag hehe. Sånn går det når jeg er utslitt og mannen er Fyllesyk. Gleder meg sykt til å få noe energi igjen :)

Her ble det yndlingsretten til storesøster, spagetti og pølse, ikke like fristende må jeg si:-p

Vi fikk pinnekjøtt av mamma og pappa :) det smakte fantastisk godt.

Som de siste 3-4 søndagene har svigermor stillt med søndagsmiddag :) ære være henne og svigerfar, stiller skikkelig opp for oss nå som jeg er så handicapet :)

Her ble det fylt paprika og salat, mmm :)

Vi hadde kjøttkaker :p Etterpå hadde jeg og vesla oss en kjøretur for å lete etter softis! Tenkt på det alt for lenge, og klarte ikke motstå presset lengre ;)

Hmm no liker ikkje eg paprika, men veldig nyskjerrig på ka du fyller den med? :)
hvordan lager du egentlig fylt paprika?
Lurer jeg også på :p

Skjærer av toppen og renser paprikaene. Steker kjøttdeig med løk, hvitløk, fersk basilikum, fersk chili og fersk ingefær, sopp, mais og fetaost, har i en ss tomatpure og lar det putre litt i panna, og krydrer med salt og pepper. Stapper fyllet i paprikaene og rasper gauda, ridderost og parmesan oppå :)

180 grader ca 15 minutter midt i ovn :p Enkelt og godt! :)

Back
Topp