Søndagskveld! :D

BokTyven

Gammel bruker i ny forkledning! =)
*MIA*
VIP
Hva bringer den hos dere?

Vi skal kule bæret med rester fra snopeskålen og se film :)

Her utnyttes helgen maks og det er gooodt :)

Nå skal jeg ta en rydderunde i huset før jeg skal falle om fremfor tv'en. Må vel leite gjennom Viaplay etter en film :)

Nettop spist lapskaus på boks, ligger selvsagt i sofaen og ser på tv ;) Mannen spiller på dataen!!! :/ Drittdata! :P Men det er snart "The Walking Dead" :) :)

Jeg har sett Peter Pan sammen med snuppa. Nå har vi lagt oss, begge to. Jeg er så innmari kvalm :/

Jeg prøver å legge meg, men sitter fast her :P

Tv og pledd her.. Kvalme fra H og hodepine har satt meg ut av spill etter middag... Lillefrø er glad i å "plage" mamma'n sin ;)

Stakkar dere:( jeg er mye bedre av kvalmen. Vi sov middag alt for sent hele gjengen,så nå har vi sunget ei hel sangbok og tatt av og på pysjen et par ganger...venter på at hun skal sovne så skal jeg i badekaret!!;)

Sofasløving, godis, og en boks cola :)

Ble henta på jobb av samboeren og ene sønnen ( han andre er på overnatting) også tok de meg med på Egon :-) nå er det noen runder 10000 før det er natta ;-)

Har bakt 2 sjokoladekake bunner etter ungene var i seng. Strykt på navnelapper i klær. Sett på prøv mitt liv mens jeg drakk cola og stappa i meg smash. Å sannelig ble det tid til blogging og hay day også :) Men nå bør jeg vel sove kanskje ..

Nå har jeg bestilt en genser til bonusdatteren min, der det står "jeg skal bli storesøster":)
Tenker at hun skal bruke den når vi skal fortelle besteforeldrene at de skal få et barnebarn til :)

Nå har jeg bestilt en genser til bonusdatteren min, der det står "jeg skal bli storesøster":)
Tenker at hun skal bruke den når vi skal fortelle besteforeldrene at de skal få et barnebarn til :)

Når jeg vet at alt er bra skal jeg også kjøpe det :) hvilken nettside handla du fra?

Når jeg vet at alt er bra skal jeg også kjøpe det :) hvilken nettside handla du fra?
Skulle egentlig vente med å kjøpe, men så skulle jeg bare vise sambo den, og plutselig hadde jeg bestilt den:P
Kjøpte den på lillemille.dk :)

Er på ferie hos foreldrene mine på Island :) har vært ganske kvalm i kveld men uansett hatt en koselig kveld sammen med mamma.. prat og småspising :)

hehe.. vi blir fort veldig rastløse på søndager, så i går tok vi rett og slett og reiv en vegg i stua :P gammelt hus og varmepumpa mongolid plassert uti gangen slik at det er 24 grader i gangen, men 16 grader i stua gjorde sitt :P så nå kan vinteren bare komme! Skal ikke fryse selv om jeg sitter på stua! :)

Back
Topp