Søndagskravling..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Jeg skvatt sånn da Mina kom inn og klappet meg på armen i morres kl 0700. Fortsatt litt uvandt for meg at hun kommer inn til meg selv[;)] Kledde på henne litt, så gikk hun på rommet sitt og lekte. Da lå jeg litt til, da jeg er såååå trøtt!!! Mina gråter så sårt på kvelden før jeg skal legge meg. Det har holdt på siden hun kom tilbake til meg fra pappaen sin, så 1 ukes tid. [&o]

Idag skal jeg rydde litt og så tenkte jeg at vi skal bake boller[;)] Har en kopp som Mina kan male på. Hun malte flere til jul og de ble sååå kjempe fine, så jeg vil også ha en[8D]

Jeg må få lest litt pensum etter hun har lagt seg i kveld.

Hva skal dere idag da??

God formiddag.

Sambo og jeg ble sittende å se på filmen på TVN i natt (The Island) før vi sovnet. Sov godt i natt.

Nå er vi oppe, fyr i ovnen og kaffe på bordet. Kaldt her inne i dag, var 17,9 når jeg sto opp. Ute er det -9,7.

Ingen planer i dag, bare slappe av og nyte søndagen. Gullet mitt kommer hjem i dag, vært borte siden torsdag.

Her er det slapp dag i dag - merker at det plager meg litt, for med syk baby har jeg knapt vært utenfor huset den siste uka og jeg begynner å få litt klaus, men jeg får null respons på forslag om ting vi kan finne på i dag, bare spørsmål om "vi kan ikke invitere dem hit i stedet da" [8D]... merker at jeg har litt lyst å stikke av, men det er bare en tanke - jeg er jo matfatet til lillebror

August sover heldigvis i vogga litt nå, så jeg sitter og sløver på sofaen - ute er det knallvær, men kaldt - for kaldt for trilletur

Frida er på besøk hos tanta si og to søskenbarn i dag. Det er kjekt for henne. De skulle ut å leke seg i snøen så hun får det sikkert kjempegøy. Jeg er veldig sliten enda, og med en baby som tuller sånn med puppen så er det vanskelig å få tatt seg inn. Hun spiser så tett på formiddagene og jeg har skikkelig deja vu etter den mislykkede ammingen med Frida, men jeg har melk enda. Det er uansett lite kjekt å amme en baby som bøyer seg bakover og sliter i puppen. Jeg har lyst til å få hevet ut jula når Frida kommer hjem, men jeg får se om jeg får overtalt mannen eller ikke. Han har ikke lyst.

Heisann!

Nå er barna hos svigers en tur. Vi har ryddet esker fra garasjen og inn i huset! På tide å få pakket ut siste rest! Men helsa mi skranter.. var på dans i går kveld og merker at bekkenet ikke er helt fan av å danse mange timer på bunadsko! (ikke fysioen heller men ikke si det høyt!) JEG hadde det helt topp uansett så da er det verdt det!! Gikk før ungene la seg og kom hjem 00.30! Herlig!!

Nå har jeg pause i ryddingen.. eller ommøbelere rotet.. alt ettersom! [8D] Har egentlig ikke så mye! MEN kjenner jeg ikke helt har så lyst å organisere alt enda hehe.. meeeeen nå er det nå i hus og det er lettere å ta en eske på kvelden og plutselig er alt gjort![:D]

Back
Topp