Søndagskravling :o)

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
God søndag, flotte damer!

Hva bringer dagen hos dere?

Her blir det bursdagsfeiring og kanskje husvisning på oss i solskinnet.
Ellers har Babyshop fri frakt i nettbutikken, noe som er gull verdt for oss som bor langt unna varehusene.
Blir derfor litt morgenshopping på meg i dette øyeblikk :p

Håper dere får en riktig fin dag :D

Ligger i sengen å ser på den lille prinsessen holder på å våkne nå.

Om litt kommer stolte besteforeldre for å hilse på henne , så venter bare på at hun skal våkne så vi kan flytte henne ned til sengen i stuen og vi kan rydde/vaske og få i oss en frokost:)

Me skal i familieselskap i dag. Men først kosa oss med frukost og kanskje ein film :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nei idag blir det bare te å slappe av med vesle gutt, og så blir det vel fotball på tv'n her nesten hele dagen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Spiser frokost, strikker litt. Samler krefter og motivasjon til å gå ta meg en dusj. Kanskje står mannen også opp snart. Prøver å ikke være super utålmodig...

Nei idag blir det bare te å slappe av med vesle gutt, og så blir det vel fotball på tv'n her nesten hele dagen :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥
Tenk at noen av "mai-barna" nå er rundt en måned gamle mens andre ennå har laaaang tid på å bli født :).

Her regner det litt, men skyene er lyse. Tipper at været kommer til å veksle mye i dag. Skal bare slappe av og kanskje bake boller. Guttungen kjeder seg allerede, mens jentungen vet ikke hva å kjede seg er. Rart hvor forskjellige barn kan være...

Kom nettop på at lille vesla er 2 uker i dag:)

For nøyaktig 2 uker siden i dette øyeblikk fikk jeg min første rie:)

Sinnsykt hvor fort tiden går...

Tenk at noen av "mai-barna" nå er rundt en måned gamle mens andre ennå har laaaang tid på å bli født :)

Heheh, ja er rart å tenke på :) Nå hadde jo jeg termin forrige lørdag, så jeg syns bare det er rart jeg da :P

♥Lille prinsen 17/4-14♥

God søndag!! :D
Føler meg meget oppegående idag, kan være fordi minsten var veldig ålreit igjen i natt så mor fikk sove :p han har jo vært kjempeenkel å ha med å gjøra, så var vel bare på sin plass med et par dager hvor han ikke var det :p
Nå har vi nettopp amma i en time omtrent, så skal jeg straks sjangse på å legge han i senga, gaper han da så får han nøye seg med en lillefinger til han sovner :p jeg skal opp av senga, inn i dusjen også skal jeg gjøre noe hjemme!!!! Blir helt gal av at sambo "gjør alt" og jeg bare ammer omtrent :p skal ringe helsestasjon på mandag og be om å få komme ned å veie, så blir smokk vurdert her også. Er ikke helt komfortabel med det, så vi får se :p har og allerede planlagt dagens middag; spaghetti, kjøttdeig og dolmio. Blir nok ikke surving for det med tanke på sambo neii :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Nå er det amming før frokost og dusj. Etterpå får vi besøk :)
Blir muligens litt baking i dag til å fryse ned til når vi får besøk. Hadde laget opp litt før fødselen som vi bare tiner opp og steker når vi får besøk av folk som vil hilse på vår lille skatt, men nå er vi øyeblikk tom. Men får se hva krefter vi har i dag. Ble dårligt med søvn i natt, hun gråt og gråt når hun ikke var på puppen, og jeg var så trøtt og fikk ikke sove. Endte tilslutt med at hun fikk litt mme, da ble hun endelig mett og sovnet for tre timer! :) utroligt herligt med tre timer søvn i strekk :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God morgen! Her er jeg 3 dager på overtid og begynner å bli rimelig klar for å få lillebror ut av magen! Drømte i natt av at vannet gikk, ble utrolig frustrert da jeg våknet og ingen ting hadde skjedd :-P

I dag blir det stille og rolig tror jeg. Skal prøve å få med typen til å gjøre rent leiligheten:smiley-chores020 da er den ren til vi drar på sykehuset på tirsdag for å bli igangsatt. Ellers så vi jeg gå en tur, men har fryktelig nedpress så blir nok soffan:confused004

Idag skal vi i familiebursdag. Regner med at det ikke blir så seint for vår del. Jeg orker ikke stort, storebror skal i bhg i morgen og mannen på jobb.
Jeg hadde skikkelige tak i mage/korsrygg igår kveld over flere timer. Kom med 8-10 min. mellomrom og varte i et drøyt minutt. Men selvfølgelig forsvant det da jeg la meg....
Idag er det 4 år sida jeg hadde termin med storebror, men han kom 22 april. :-) Idag er jeg 38+5.

Her har vi kost oss med besøk av nevøen på 4 år, gått søndagstur og nå bare slapper vi av og koser med snuppa frem til neste besøk...:) ha en fortsatt fin søndag alle:-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile

Hallo halllo:)Vi kom hjem fra sykehuset i dag,og det var deilig:) Storerbror er helt i hundre og super forelsket i lillebror så det er litt følelser i bilde i dag..:) Best og passe på hele tiden,da storebror tror han er voksen og kan løfte og bære osv..:)

Back
Topp