Søndagskos :-)

Aleksing

Elsker forumet
*MIA*
Påskeliljene 2022 ❤️
Klementiner dyppet i sunn sjokolade fromasj, lagd med avokado, banan, honning og kakao, mmmmmm:)

10.04.14 tre skal bli fire <3

Vedlegg

• 1383511968483.jpg
    1383511968483.jpg
    46,2 KB · Visninger: 38
Avocado i sjokoladefromasj? Hørtes veldig rart ut, men får tro det er godt ;)

Så jo veldig godt ut, men seriøst avokado med kakao? *grøss* funker det altså?

Hehe, jeg vet det høres supersært ut, men det smaker egentlig bare banan og sjokolade. Gutten min elsker det, så han fikk det til dessert i dag og det er jo noe man kan spise med helt ren samvittighet. Mannen min syns det er helt forferdelig, men han vil ha alt kvalmende søtt, og kakao har jo en litt mer bitter smak.

Det hørtes ikke noe godt ut, men det er pga. avokadoen. Liker ikke det.
Men det så godt ut på bilde.

Avocado smaker egentlig ingenting, så det absorberer de andre smakene. Jeg har brukt most avocado med sjokolade og kakao som sunn sjokoladekrem før. Første gang jeg smakte det, visste jeg ikke at det var noe "unormalt" med kaken jeg spiste før jeg ble fortalt det.
Så det er kjempegodt :)

Avocado smaker egentlig ingenting, så det absorberer de andre smakene. Jeg har brukt most avocado med sjokolade og kakao som sunn sjokoladekrem før. Første gang jeg smakte det, visste jeg ikke at det var noe "unormalt" med kaken jeg spiste før jeg ble fortalt det.
Så det er kjempegodt :)
Må si meg enig i at avokado er temmelig smakløst, så det er egentlig bare "fyllmasse" som gjør div retter mer mettende, også er det sunt da:)

Back
Topp