Søndagsklær

TeMar

Februar 14
Februar 2014 - Skjult forum
Februarlykke 2016
Inspirert av Bæ bæ lille lam

Før i tiden hadde man gjerne egne søndagsklær som man pyntet seg med for å gå i kirken og kanskje kirkekaffe.

Hva er dine typiske søndagsklær?

Her er det enten joggebukse og hettegenser eller turklær. Ikke noe pyntet eller fancy.

Joggebukse :D men skulle jeg gått i kirka hadde jeg nok pyntet meg litt :)

Pynter meg litt ekstra i helgene:) kan godt gå me kjole da eller ei fin bukse me en fin topp:) liner også å se bra ut når jeg skal på shopping for eks:)

Joggebukse og slække klær :p

Vi pynter oss fordi vi går i kirken på søndager, men vi har mer enn ett plagg da.

Jeg går vel stort sett i jeans, smal genser og cardigan, samme stil som hele resten av uken. Jeg går vanligvis på tur i jeans også, og også i kirken når jeg tenker meg om. :p Mannen min er litt mer som deg, og bruker mer avslappede klær etter å ha gått i skjorte og dressbukse hele uken. De store barna liker å ha på seg litt penere "søndagsklær", og som oftest pynter jeg babyen litt.

Klær jeg kan slappe av i, men som jeg også kan leke med småen i. Eller vis noen kommer på uventa besøk så blir jeg ikke nødt å bytte klær :p så er ofte tights å lange topper eller tunika.

Da blir våre typiske søndagsklær daffeklær ala pysjamas eller joggeklær.

Her er det ofte turklær :)

Jogge bukse

Vanlige klær, pynter oss hvis vi skal noe.

For meg er søndagsklær joggebukse:p

Klær meg pent om jeg skal i bursdag eller noe, men uavhengig av dag selvfølgelig, kirken går jeg kun ved spesielle anledninger.

Tidene forandrer seg:D

Gjør som oftest ikke forskjell utifra hvilken dag det er. Er jeg hjemme bruker jeg daffeklær, og er jeg ute blant folk så kler jeg meg ut fra anledningen. Veldig enkel inndeling :-P

Lørdager litt bedre enn søndager! ;) Ender ofte opp med en uformell kjole eller fin topp på lørdag, og skal vi ikke noe på søndag, blir det morgenkåpe langt utover dagen på meg og samboern! Før evt. Joggebuksa kommer på! :P *livsnytere* :P

Som regel turklær. Vi er mye ute på søndager :)

Kler meg til anledningen. Skal vi i selskap kler jeg meg pent, skal jeg bare være hjemme er der joggebukse, skal vi være ute er det turklær.

Back
Topp