Søndagsjabbing

Buffi

Forumet er livet
[:D]

Ja her var det rolig gitt

Hatt en grei morning her..Heidi og Vilde har lekt på rommene sine hele formiddagen[:)] Hærligt å høre på[:)]
Nå er Vilde lagt for duppen sin og Heidi ser på Elias..Heidi er ei guttejente gitt[8D]

Jeg stikker bort på treningen jeg nå[:)]

God formiddag! [:)]

Jeg har vaska 2 maskiner med klær så langt i dag, og er nettopp ferdig med husvasken. Nå tar jeg en liten lunsjpause, før jeg hiver meg over håndarbeidet.
I ettermiddag skal vi i bursdagskalas for pappaen min, og så har denne dagen gått også!

Ha en fin dag dere! [:)]

Da har jeg hatt en virkelig hard treningsøkt..Føler meg helt utslått

Nå sitter jentene på gulvet og leker med Duplo mens hu mor har satt i gang vaskemaskinen og sambisen fikser middagen[:)]

Rolig dag i heimen her..
Vi har laga en million muffins, og spist ca halvparten :)
Sambo er i Lillehammer for å dømme, og når han kommer hjem skal jeg en tur på jobb.. Har ommøblert hele butikken, så da er det greit at det ser ok ut i morgen..
Lurer på om vi skal ta oss en tur ut i akebakken nå, Jenny vil ut på apebrett, hehe.

rolige søndager er veldig godt syns jeg da[:)] vi har revet uteboden i dag, så nå er det klart til drenering så snart det blir vår. jeg har ikke jobba så mye da, men jeg fulgte med ungene og tok bilder underveis. moro å se forandringen siden vi kjøpte.

nå er mannen på pizzasjappa og henter pizza til middag, orker ikke lage så da er det helt greit for meg!

Drama på min jobb og, men det er ganske berettiget, så da er det bedre enn hvis det bare er sure kjerringer som krangler. Det har jeg og vært borti[&:] Kutter ned og kutter ned, vi må jobbe kvelder, men noe kveldstillegg er det ikke snakk om. Og nå har vi akkurat fått beskjed at det blir enda mer nedskjæringer...

Har vært hos foreldrene mine på komle vi. Lillemor tok med dokkevogna og så spasserte vi ned. Koselig det selv om jeg tilbragte mesteparten av tiden i horisontalen på sofaen. Er så sykt trøtt

Kjedelig med jobbtrøbbel altså! [&:]

Vi har vært på koselig feiring av pappa, og han ble kjempefornøyd med gaven - en sånn Kindle! [:)] Men tullingen hadde jo fiksa gaver til oss døtrene også, en hver sin elektrisk skrutrekker! Så nå gleder jeg meg faktisk til etter vi har vært på Ikea og kjøpt ny seng til Tobias, hehe!
Prøvde bunaden også, har jo ikke brukt den på 5 år pga gravidmager og amminger og tjukkebollemeg, så var spent på om den passa i år. Får den på, altså! [:)] Ribbeina mine er litt videre enn de var før ungene, men magen er noe av det samme som den var. Puppa er litt større nå, så jeg ser litt Pamela ut. Men det får gå i år, og så får den heller syes ut litt over melonene til neste år. Så da er 17.mai-antrekket i boks, og så får jeg intensivere rockering og magetreninga frem til den store dagen. I år kommer jo faktisk NRK og filmer her under barnetoget, så da må man jo være fresh og fin [8D]

Hjemme fra en deilig Trysiltur. Ble masse snuppekos, snowboardkjøring, vennekakling og god mat[:)][:)] SNuppa har omtrent sovet hele helgen. Hun har sovet under alle bilturene, og om natten.

Nå har vi spist take-away pizza igjen[&:] Snuppa er lagt, men sover ikke enda hører jeg. Hun ligger i sengen og sutter som besatt på smokken sin[:D] Søta mi har forresten begynt å smile masse til oss, fester blikket og er sååå god. Har til og med fått smilingen på kamera.

Back
Topp