Søndagsbabbel:-)

Hei alle :)
Har ikke hatt tid til å komme innpå her før nå. Hatt kosedag med guttene :)
I natt ble det tre amminger, og svigermor hadde måttet gi Daniel begge flaskene med mm jeg hadde pumpet i går da hun satt barnevakt.. så jeg tror gutten trenger mer fast føde nå. Til nå har jeg gitt han halvt middagsglass ca kl 15 eller 16. Og så en porsjon grøt til kvelds. I dag serverte jeg han et helt middagsglass og det var ikke mye igjen da han sa seg mett. Ligger ute i vogna og har en blund nå, har sovet i over en time :)
Han er jo en stor og flott gutt på godt og vel 6 måneder så er jo ikke rart om han trenger flere måltider fast føde om dagen ;) Her er det nå grøt, frukt eller middagsmat til alle måltider, hun får kun et lite mellommål på ettermiddagen med kun mm ;)

Still going strong..Vis vedlegget 10578
Når hun ble sulten ga vi henne grøt og var dermed i gang med kveldsrutina, påfulgt av bading og velling. Hun gnei seg litt i øynene nå, så pappaen tok henne med opp for å prøve å legge henne ned. Det er han som et leggemester'n for tiden. :)
nååå, så søt liten nattevåker ;) :D Dere bruker ennå de minste babysmokkene? Ga Hermine en slik idag bare for å se hvordan hun så ut, og det så så snålt ut med den lille smokken når vi er vant til de store :rolleyes: *sukke*

Back
Topp