Søndags-skravlis!

lenemor

Forumet er livet
Deilige søndag!

I dag var det min tur til å sove lenge, og jeg tok meg tid til en laaang dusj (med deilig scrub fra Bodyshop - takk igjen oslojente!!). Etter frokost tok jeg en tur opp på jobb med August i vogna - jeg måtte få hengt opp en maskin med håndklær som jeg satt igang på fredag, for i morgen og tirsdag har vi fagdager og da er det greit å ha noe å tørke hendene sine på. Det er fantastisk vær ute, så det var godt å få seg en tur

Nå er det kaffe på sofaen, Johanna og pappa'n ser nemo på tv, og August sover i vogna. Etter filmen må vi vel komme oss ut i finværet igjen tenker jeg

Hva gjør dere i dag da?

Ååå, det er herlig med fint vær[:D][:D][:D]
Jørgen og jeg har akkurat bygget ferdig lego-lastebilen han fikk til bursdagen sin. Det var stor stas[:D][:D]
Nå er vi snart klar til å ta oss en tur til Voss. Eldstejenten skal spille hånballkamp der i dag.
Ellers ingen planer i dag.

Ha en fin dag alle sammen!!

Har nettopp vAaknet, er hos min bror i Oslo. Det er saa fantastisk aa kunne sove. Var på en super fest i gaar. Min kusine som fyllte 40. Og kan forteller alle at nå har jeg festet med susann goksør. Utrolig hyggelig dame. Min kusine spillte håndball med henne tidligere, er Derfor hun var der. Hadde det ihverfall utrolig morro i gaar. Straks skal jeg kjøre hjemmover til barna og k. Ha en super super dag...

God søndag jenter.
Deilig høst vær selv om jeg savner de 35 varme gradene vi hadde i Tyrkia.
I dag har vi tatt i potetene våre, 2 store kasser fikk vi så da har vi poteter til langt ute på vinteren.
Nå skal vi kose oss med pizza og film.

Herlig med dager man får sove litt utpå [:D]
Fikk det i går jeg, heeeeeerlig!!!!

Vi har brukt søndagen til å forbedere
barnebursdag.

Bollebaking, gele, laget skatt m.m

Back
Topp