Søndags skravling....

sandra 22

Gift med forumet
Hallo dere....

Ikke noen god morgen her hos meg,jeg ramla faktisk ned trappa i går kveld[:D][:)]haha må bare le da...uff...
Men slo meg helseløs vettu,å ser ikke ut i dag,er blå på begge henda,ene rompeballen er værst for det var på den jeg landa på kanten på det siste trappe-trinnet[:)]Herregud,hehe...

Greier ikke å sitte nesten,å gå er ett annet kapitel[:D]hehe godt mannen kommer hjem i dag..

Ellers blir det en rolig dag her i hjemmet,vente på mannen[;)]
Ha en fin dag alle sammen...

God morgen! [:)]

Så Due Date sammen med sambo i går kveld, morsom film! [:)] Og i natt fikk jeg sove godt, og så lenge jeg ville! [:D] Har nettopp stått opp nå, sitter i pysjen og trusa i sofaen sammen med Tobias, han låner meg koseteppet sitt så jeg ikke skal fryse
Ida ligger og sover enda, og det skal hun få gjøre til hun våkner av seg selv, så vi får bare sitte her og vente. Hun trenger å få sove ut så mye hun kan, stakkars lungebetennelsesjenta mi [:)][:)]
I dag er planen å vaske vindu, må bare sjekke tempen og vær først. Gidder ikke om det begynner å snø slaps sidelengs, sånn som det gjorde i går! Ellers skal småe klær ryddes ut av ungenes beholdning, og vi skal prøve å treffe bestisfamilien - aaaaalt for lenge siden sist. Kl 17 er planen at jeg og Ida skal på kino for å se To på rømmen, hun skal få bestemme om hun orker etterhvert i dag. Håper hun gidder, for jeg gleder meg litt, hahaha. Og kl 19 er det Zumba på a mor, så sambo må komme på kinoen og hente dattra si så mora kan løpe på trening hehe.

Ha en fin dag dere! [:)]

sandra: herregud!! masse god bedring!

God morgen!

sandra22: Herregud, det hørtes vondt ut!!!!!! Håper det blir fort bedre!

Her har vi hatt en veldig urolig natt. Typisk at det blir lite søvn når jeg er alene[&:]
I tillegg så sto han opp med feil fot klokka 7 i dag tidlig, så han gjør stikk motsatt av alt jeg sier[8|][>:]

Nå venter jeg på melding fra en av naboene, så kan vi ta turen bort dit en tur. Er heldig og har mange barn på samme avdeling i barnehagen i gata her, så det er sosialt og gøy for små og store[:)]

Ha en fin søndag alle sammen!

god søndag..

her var det morgen kl 7..helt greit la meg 21.30 så..
David spydde igår[:'(]men ser ut som formen er fin nå..krysser fungrene for at jeg slipper unna..(pia hadde det på torsdagen så håper hun ikke får det igjen)

nå skal vi støvsuge og vaske litt her..så får vi se hva vi gjør..er litt rastløs kjenner jeg..Godt pencilinen virker[:)]
Sambo kommer hjem idag men det er vel etter at vi er i seng..

ha en fin søndag alle sammen..

Skrållan:pia og mamma var å så den filmen igår og pia likte den
Sandra22:huff det hørtes vondt ut..slapp av idag du og god bedring..

Ida våkna rett etter jeg skrev det forrige innlegget, og hun har enda ikke hosta i det hele tatt! [:)] Hun er ikke så bleik lengre heller, og de digre svarte søppelsekkene hun har hatt under øya er redusert! Hun satt i sofaen for en times tid siden, og plutselig spratt hun opp og sa "nei, nå får jeg rydde litt i nattbordsskuffa mi!", og så gjorde hun det. Det kunne hun ikke ha funnet på for noen uker siden altså! Vi har rydda vekk klær i skapet hennes også, hun var delaktig og i det hele tatt. Virker som om hun begynner å få litt energi igjen, og det er deilig å få jenta si tilbake, etter flere måneder med slapp, bleik hostejente i hus! [:)]
Vindusvask utgår inntil videre, det snør og regner om hverandre der ute...

God bedring alle syke og slappe! [:)][:)]

bra att ida er blitt litt bedre allerede skrållan[;)]

God bedring til alle syke[;)]

ORIGINAL: sandra 22

bra att ida er blitt litt bedre allerede skrållan[;)]

God bedring til alle syke[;)]

Ja, det er jo helt knall!! [:D][:D]

Det ble kinotur på oss jentene, og dæven som vi kosa oss! [:D] Mor selv har jo aldri vært på 3D-film, så bare det ble en ny opplevelse, hehe. Men selve filmen var veldig koselig, artig og perfekt tidsfordriv! [:)] Ida lo godt innimellom, og det er jo det viktigste.
Etter filmen var jeg vill og gal, droppa zumba i dag, og dro heller til bestis og spiste kveldsmat sammen alle syv [:)] Koselig som alltid! [:D]
Nå har ungene lagt seg, way past bedtime, men det får gå for en gangs skyld [:)]

Back
Topp