Søndags skravling/opprop

mammabella

storesøster og lillebror :-)
Hei jente:-)
Ka gjør dåkker i dag da?
Her ligg æ for en gangs skyld i senga enda... klarte å dytte sambo ut av senga når snuppa sku stå opp... har bedt dem koke egg t oss så får vi se da :-)
E jo sånn han sånn ca gjør en gang i skuddåret..
Men æ følte virkelig for å ligge ekstra i dag, e jo æ som bør hvile litt ekstra før fødsel ikkje han :-p

Ha en fin dag :-)

Godt å ligge litt ekstra lenge da :)
Vi slappet av lenge selv, min bedre halvdel har baket rundstykker :)
Han har faktisk gjort det de siste helgene, imponerende! Hihi ;)

Etter på skal han jobbe og da tar jeg med barna til oldemor :)

Fin dag til dere alle :)

God morgen! Vi nyter forhåpentligvis siste søndag uten barn. Jeg er sulten, så det blir nok ikke lenge til frokost her i gården heller;)

I går fikk jeg endelig pakket fødebagen, er bare et par småting som mangler. Må bytte ammesingletene jeg kjøpte i går. De var altfor store :( Men deilig at jeg ikke har pakkingen hengende over meg nå!

I dag skal jeg møte bestevenninnen min og ellers har jeg ingen planer :) deilig søndag!

Ha en fin dag alle sammen :)

Jeg som har stått opp mellom 6 og 8 de siste ukene uansett dag hadde i dag lyst og behov for å sove lenger. Sov faktisk til halv ti og sto ikke opp før ti. Fikk på følelsen i morges at kanskje dette er siste søndagen på en stund jeg kan sove lenge. Håper den følelsen var riktig og at neste søndag har jeg lillemor i armene :)
I såg skal vi bare kose oss her hjemme. Det regner og blåser ute. Mannen hadde tent lys når jeg kom ned og nå sitter hele gjengen og ser på film. Tror vi kommer til å sitte her store deler av dagen og kose med store brødrene.

Ha en fin søndag jenter.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Sov lenge i dag. Må vel gjøre det så lenge jeg kan:). Skal bare kose oss inne i dag i regneværet eller mannen må ut med hunden;). Et av godene ved å være gravid er at det har blitt hans jobb uansett vær eller vind;). Skal bake litt i dag så jeg får fylt opp fryseren litt før lille prinsen kommer da jeg regner med en del besøk:). Ellers er det å få gjort klar den bagen jeg hele tiden skyver på da. Må få gjort det i dag. Tror ikke det er noe særlig å overlate det til mannen:). Hehe

Håper alle her inne får en fin dag:).

Deilig å få sove lenge da! Vi sov til nesten ti i dag vi :) nå har vi besøk av tante, noe storebror setter pris på også ligger lillebror i vugga :) pappa ligger på sofaen med gipsen sin, og jeg løper litt rundt i huset..

Senere skal storebror på kino med oldemor og vi skal bare slappe av :)

Hadde en drøm og ønske om at vesle jenta mi skulle komme i dag den 15. siden både jeg og mannen + hunden alle er født den 15. i andre måneder. Men det ser jammen meg dårlig ut! Har fortsatt ca 12 timer igjen av denne dagen da, men absolutt ingen tegn på fødsel her...

Så da går jeg ut i fra at det blir å bare henge rundt her, slappe av litt, og være i lag med mannen og svigermor...

Godt å ligge litt ekstra lenge da :)
Vi slappet av lenge selv, min bedre halvdel har baket rundstykker :)
Han har faktisk gjort det de siste helgene, imponerende! Hihi ;)

Etter på skal han jobbe og da tar jeg med barna til oldemor :)

Fin dag til dere alle :)
Så herlg flink han e :-)

God morgen! Vi nyter forhåpentligvis siste søndag uten barn. Jeg er sulten, så det blir nok ikke lenge til frokost her i gården heller;)

I går fikk jeg endelig pakket fødebagen, er bare et par småting som mangler. Må bytte ammesingletene jeg kjøpte i går. De var altfor store :( Men deilig at jeg ikke har pakkingen hengende over meg nå!

I dag skal jeg møte bestevenninnen min og ellers har jeg ingen planer :) deilig søndag!

Ha en fin dag alle sammen :)

Deilig å være ferdigpakka

Er her litt til. Vannet gikk i dag tidlig. Jippi. Så nå venter jeg på rier. Starter de ikke av seg selv blir jeg satt i gang i morgen tidlig. Endelig.

Er meget trett, sto opp kl 03.30.

Jeg som har stått opp mellom 6 og 8 de siste ukene uansett dag hadde i dag lyst og behov for å sove lenger. Sov faktisk til halv ti og sto ikke opp før ti. Fikk på følelsen i morges at kanskje dette er siste søndagen på en stund jeg kan sove lenge. Håper den følelsen var riktig og at neste søndag har jeg lillemor i armene :)
I såg skal vi bare kose oss her hjemme. Det regner og blåser ute. Mannen hadde tent lys når jeg kom ned og nå sitter hele gjengen og ser på film. Tror vi kommer til å sitte her store deler av dagen og kose med store brødrene.

Ha en fin søndag jenter.

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Hørtes koselig ut :-)

Er her litt til. Vannet gikk i dag tidlig. Jippi. Så nå venter jeg på rier. Starter de ikke av seg selv blir jeg satt i gang i morgen tidlig. Endelig.

Er meget trett, sto opp kl 03.30.

Åh så spennanes! Håpe du får sove litt før rien kommer da!

Hadde en drøm og ønske om at vesle jenta mi skulle komme i dag den 15. siden både jeg og mannen + hunden alle er født den 15. i andre måneder. Men det ser jammen meg dårlig ut! Har fortsatt ca 12 timer igjen av denne dagen da, men absolutt ingen tegn på fødsel her...

Så da går jeg ut i fra at det blir å bare henge rundt her, slappe av litt, og være i lag med mannen og svigermor...

Har jo enda nån få tima på sæ da! Men kanskje baby vill ha en egen dato :-p

Her har mannen vaska hus, bakt 6 brød og bada gutta :) Utrolig flott fyr jeg har <3 Ja og rydda etter seg :D

Jeg har gått gjennom arveklær til barna, så nå er skuffene fylt opp, godt! Men rygg og bekken er jo skutt nå da :( Ligger med maserier og blir straffa nå, som jeg forsåvidt har hatt helt siden fredag..

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Her har mannen vaska hus, bakt 6 brød og bada gutta :) Utrolig flott fyr jeg har <3 Ja og rydda etter seg :D

Jeg har gått gjennom arveklær til barna, så nå er skuffene fylt opp, godt! Men rygg og bekken er jo skutt nå da :( Ligger med maserier og blir straffa nå, som jeg forsåvidt har hatt helt siden fredag..

Åh så deilig med en sånn mann! Min mann er også flink til å rydde og vaske, men han kunne godt bakt litt mer syntes jeg :P Men han er flink til å lage middag da - eller gå til nærmeste kebab sjappe og kjøpe middag til oss som i dag :P

Fantastisk!!! :D

Back
Topp