søndags prat..

Mi ( nr 2 på vei)

Glad i forumet
Hva driver dere med i dag jenter???
Her kommer svigerfar og broren til mannen min, vi skal ha kjøttkaker i brun saus, det er jo igrunn sååå godt, men fyttikatta så som jeg sliter, er jo sååå kvalm.. Mannen måtte blande kjøttdeigen for meg, å han har skrelt poteter.. Flinke mannen min.. 

Kjenner jeg begynner å grue meg litt til julaften, vi skal ha folk her, og tanken på å stå her å lage mat, det frister ikke....

Heihei.
Jeg sitter med PPU og arbeidsforberedelser. Har akkurat levvert ei oppgave i ppu, så nå blir det lunsj. Før jeg skal rette en haug med oppgaver i naturfag som elevene mine har skrevet. Har vært så dum at jeg har lovet at de skal få dem i morgen.... Også må jeg forberede meg til timen, og når alt det er gjort er det sikkert natta...

Ellers sitter jeg å tenker på ett hus vi skal by på i morgen-blir spennende å se om vi blir eneboligeiere:D

Ha en fortsatt strålende søndag:D

Jeg og ho yngste sitter i sofaen. Jeg surfer på nettet og ho spiller et nytt spill ho har fått på Ipaden. Guttaboys spiller Skylanders på Wiien.
Jeg og eldstemann reiser bort i 3 (!!!) uker i morgen så vi skal hive oss rundt i pakkingen etterhvert.. ESJ!
Vi skulle egentlig ha oksestek til middag, men mannen glemte å ta den ut av fryseren, så jeg vet ikke hva han skal diske opp med.

Her sitter mannebeinet bekna foran TV'n og ser cupfinale :p Siden skal vi ut og farte litt :)

Blistex skrev:
Her sitter mannebeinet bekna foran TV'n og ser cupfinale :p Siden skal vi ut og farte litt :)

Akkurat det samme skjer her i huset ;-)

Er det bare jeg som synns at alle mammaklær er gruuusomme ????..sånn forresten liksom ...

Da var middag overstått her, det ble ei halv potet og en halv kjøttkke, mmmmm.... hehe...
Snuppa mi koser seg med farfar som er på besøk, han bor et stykke unna, så nå tror jeg det var kjekt å få se han igjen...  Sitter her på datan jeg da, får mannfolka her i huset sitter kun å ser sport...å jeg hater sport...

ikke veldig mye fint nei...

Weee! Plutselig skal vi på dolly dimples å spise pizza med et vennepar og jenta deres som er et par år eldre enn gutten vår :) Blir koselig!

I dag har jeg og mannen fortsatt med oppussing av huset, og nå sitter jeg hos mamma og pappa som er vårt midlertidige bosted:)

I dag har vært en rolig dag.. Sitti i sofaen og sett på tv, mens jeg har strikka på vognteppe.
Nå har vi nettopp hatt laksewok, og venter bare på at "Alt for Norge" skal starte :-D

Har hatt en veldig koselig dag i dag :) Vært på besøk hos ei venninne, og der var vi i alt 5 venninner som spiste lunsj/middag og koste oss! Er ikke så ofte det skjer, så timene går fort når man skravler sånn...! hehe. 
Nå har jeg akkurat kommet hjem, og kjenner at senga er ganske fristende! Skal i en ny uke med praksis på u-skolen, så må nok legge meg litt på lading før det kjenner jeg ;) 
Ha en fortsatt fin kveld dere 

Her har store deler av dagen gått til forberedelser til høstens foreldresamtaler.. Men har heldigvis også hatt tid til litt kvalitetstid med mann og sønn !

Siden gubben har vært i Oslo på cupfinalen har jeg og Sondre kooost oss! :) Sto opp kl. 8.30, spiste lang frokost før vi gikk i stallen. Møkket og slapp ut hester og kjørte to jenter på stevne. Så dro vi hjem og drakk varm kakao med krem, før Sondre sov middagsluren sin. Etter luren tok vi en tur til mamma og de, hvor vi spiste middag og hadde lefser og kaffe etterpå. :) Var hjemme til barnetv. Etter at Sondre la seg kl. 19 har jeg lagt sammen klær og sett tv. Venter gubben hjem i tolv-tiden i natt, men da er jeg nok sovnet for leeeenge siden... ;)

Back
Topp