Søndags morgen!

Vand

Forumet er livet
Morn!

Heeelt stille her, sitter i stua og har satt på "Couple retreat"! [8D] DIGG! [:D]

I dag skal vi prøve å gjøre yttergangen ferdig! [:D] Er så dritlei av oppussing nå, blir godt å bli ferdig - og det blir BRA! [:D]

Så kommer vel jentene hjem i løpet av dagen en gang! [:D]

God morgen[:)]

Mannen og lillebror ligger i senga og sover(Storesøster er hos besteforeldrene sine), jeg nyter fem små minutter for meg selv(egentlig så manner jeg meg opp for å gå å tisse, det svir noe GRUSOMT).

Første natten hjemme gikk bra og nå virker det som at melken kommer for fult, lillebror er mer og mer fornøyd etter måltidene[:)]

ha en flott søndag alle sammen[:)]

ORIGINAL: *charaina*

Mannen og lillebror ligger i senga og sover(Storesøster er hos besteforeldrene sine), jeg nyter fem små minutter for meg selv(egentlig så manner jeg meg opp for å gå å tisse, det svir noe GRUSOMT).

Første natten hjemme gikk bra og nå virker det som at melken kommer for fult, lillebror er mer og mer fornøyd etter måltidene[:)]

AUAUAUAUAUUAU!!! Glad jeg ikke har født nå nettopp[:D][8D] Nyt de minuttene nå, så får du ha en fin dag sammen med familien din! [:)]

ORIGINAL: *charaina*

du må lage ny ticker snart snupp! [:D]

God morgen!![:)] Storesnuppa sov til 9 i dag. Deilig.

I ettermiddag er det avgårde til Bergen, i morgen er den store dagen..[&:][&:]
Så jeg må pakke klær til hele uka til alle 4 og se om jeg rekker å vaske litt før vi reiser.

Charaina: Så koselig å høre at natta gikk greit. Kjenner jeg ikke er så misunnelig på den første tida med sviing og melkespreng..[8D][8D] Hehe..

Å lykke! den beste natta på kjempelenge! heine sov fra halv 8 til halv 3 så fem og litt rot men sov mest frem til sju.

Da voknet Ådne og guttene sto opp og jeg fikk sove til ni!! [:)][:)]

vet ikke hva vi skal finne på i dag.. jeg skulle trimma.

Er godt du kan minne meg på de tingene jeg virkelig IKK savner rundt fødselen charaina[8D][:D] Håper du koser deg masse, selv med sviing og masse melkepsreng snart [8D]

Her lager jeg havregrøt nå - frokost nr 2 [8D] SÅ ser vi på Polarekspressen og mor skal hekle litt. LIllebille sover ute [:D] Hun er litt forkjøla men, pakka henne godt inn.... [8|][:)]

Feber gutt her- som er faktisk er veeeldig sjelden!!! Så no dulle me noke følt for han[:D]

Planen idag: bake brød, og få ferdig loftstua +++++

Ha ein fin fin dag jenter[:D][:D]

heihei!

har just bakt muffins og venter på at mamma,pappa, 2 søstre, svoger, lille jeinta og min lillegutt skal komme på besøk[;)]

Han har sovet der hele helga, vi har vært sammen med de på dagen og kveldene da... men utrolig digg å kjenne på den at man er alene på mårran!

i dag skal vi ut å gå på ski[:D][:D][:D][:D][:D] alle tre[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp