SøndagsøndagsøndaG

Monsoon

Elsker forumet
God morgen alle sammen [:D] Nå drar jeg på jobb, synes veeeeeldig synd på meg selv , siden vi har stillet klokka og greier, og klokka egentlig bare er 0615.... og jeg jobba sent i går kveld. Mens jeg var i dusjen hadde Raphael lagt seg i senga vår... da jeg kom inn for å hente meg litt klær satte ha n seg opp og sa : Kom å legg deg mamma, det er NATTA nå... så tydelig han syntes det var litt tidlig enda han og...[:D][:D]

Jaja, ha en fortreffelig dag alle sammen [:D]

Håper du får en fin dag på jobb Monsoon, jeg er forresten enig med Raphael, det var litt tidlig ja!

I dag har ungene planer uten oss, snuppa skal bake sammen med bestemor og lillemor skal til farmora og farfarn å kose seg, så istedet for å nyte det deilige påskeværet ilag skal mannen og jeg få ferdig yttergangen, den må lakkes den og slik at den blir lik innergangen, kjipt å bruke dagen til slikt da, men deilig når det er gjort![:)]

Ettermiddagen får vi kanskje ilag alle sammen så da kan vi kose oss da!

Ha en fin søndag alle sammen[:D]

Jeg har helt glemt å stille klokka jeg, og morgenen har jo gått sååå tregt, nå gikk den plutselig en time frem i tid [:D][8D]
Leah har akkurat blitt henta av pappaen sin, de skulle finne på ett eller annet koselig sammen, William har nettopp lagt seg, han var noe tidlig oppe [8|] Og det kan nok fort skje at jeg slokner litt på sofaen her jeg også! Skikkelig latmanns-søndag i dag! Selvom jeg mååå pakke resten i dag [:D]

Ha en fortreffelig Søndag alle sammen!! [:)]

Her begynte morran klokka 6, men Julie var snill og lot oss sove lengre mens hu leka på rommet sitt. Så kom hu inn til oss igjen, og da jeg skulle hente klær var det så vidt jeg kom inn døra.. [:-] Hu hadde dratt ut det meste hu har igrunn..

Begynner å bli ganske sliten nå, tredje dagen/natta med masse kynnere, nedpress osv, så syns snart veslegutt kan komme.. Så nå har vi satt i gang Tornerose, mens mamma og pappa skal slappe av.. [:-]
Min kjære har typisk nok klart å pådra seg en skikkelig forkjølelse, så han er helt ubrukelig om dagen.. [:-]

God dag.

Sambo og jeg har vært på hyttetur med ungdommen i NF i helga, kost oss masse, lært litt om HLR og backbord (rygg/nakke brett).

Marcus er på avlastninga i helga.

Han kommer hjem i morgen efta.

Halla!!

I dag har vi hatt broren min og niesa vår på middag. Så har vi tatt en tur i bhg hvor jeg jobber og lekt! Det var kjekt! Aslak har nok smakt på hver eneste stein innen rekkevidde hehe.

Så har jeg og Solveig handlet på plantasjen og kjøpt litt blomster. Vi har også kjøpt oss minidrivhus.. men skal ikke så før til neste helg. Venter til etter vi har vert på tur.

Nå har vi fått besøk av svogeren min og hunden hans. Solveig ville snakke med hunden i dag for den skal avvlives i morgen. [:(]

Jeg har vert på jobb i helga.. Arbeidshelga fra hel***e.. [:'(] Det er så mye sykdom! Folk ringer å melder seg syke i ett.. Har ikke før fått tak i en vikar, så ringer det en ny.. Aaarhg..!
Og det er jo så få vikarer og ta av og.. Såe, jeg har tilbringt mye av tida i telefonen.. Herlig..

MEN så når jeg var ferdig da, så blei det middag på peppes og film med Sindre etterpå.. Så DET var jo en fin slutt på helga da.. [:D]

Nå blir det smurfing på nett og avslapping resten av kvelden.. [:D]

Back
Topp