Søndagprat 31.okt

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

Her våkna visst ungene 6.20 ny tid, og om vi tenker gammel tid, så er jo ikke det ille. Håper de justerer seg litt mer til i morgen, for jeg er ikke menneske før nærmere 7 altså.. [8|]
Vi ser på Biler (enn det da!!), og skal snart spise frokost. Etterpå drar vi opp til mine foreldre, de har lille nevø på overnatting og lillesøs er hjemme, så hun ville treffe ungene. Til lunsj må vi hjem og vaske hus, hurra...
I kveld skal jeg på Zumba, tjoheeeei! [:D]

Ha en fin siste dag i oktober, damer! [:)]

Mornings [:)][:)][:)]

Vi hadde barneselskap i går. Vi var 10 unger og nesten like mange foreldre[&:] Vi var mange her inne gitt..Tror det var ny rekord..Men det gikk overraskene bra[:)][:)] Men hadde litt å rydda på ungene sine rom da...Men det var det verdt

I dag er det familie selskap[:)]

Og jeg er like snylta og dårlig[&o][&o][&o] Jeg vil bli frisk så jeg kan trene igjen

mimrer tilbake 4 år, da hadde jeg ganske tette rier gitt[8D][:D]

bursdagsfest idag[:)]

mornings!

føler det er lenge siden jeg har skrevet noe særlig her. har gått i ett denne uka, kjørt ungene på ting og vært på møte. noe hver dag og gjerne flere ting å. neste uke skal jeg bare på personalmøte en kveld så da skal jeg holde meg bare hjemme ellers. i dag skal jeg ha barseltreff her så nå har jeg stressa med rydding og vasking og handla inn, nesten så jeg gleder meg til det er over. er første gangen de er her så da er det jo litt moro å ha det rent og pent[:)]

nå har jeg igjen dusjings og matlaging, men ellers ferdig. bra!

ha en fin halloween-søndag alle[:)]

vi har fått husdyr forresten, en nydelig kampfisk[:D] ungene har jo lenge masa om å få et dyr så i går dro vi på dyrebutikken. tok enkleste fisken som kan leve i bolle uten varme, og ungene er storfornøyde[:D][:D] de ble ikke enige om navn så de kalte den til slutt Lille Fisk[:)] helldigvis skal den ha mat 2 ganger om dagen så de får fora den en gang hver.

Gratulerer med bursdagsgutt nuppa!
Og hurra for husdyr MaRtE! [:)]

Her våknet Nicholas halv åtte, ny tid. Det er akseptabelt[:)] Vi er på besøk hos vennepar som bor en time unna oss. Gubbene er ute og skifter dekk på varebilen vi skal låne til flytting denne uken, barna ser film, mr i huset vasker tøy og jeg sløver her. Ute er det sol. Vi gikk en lengre runde her i sta og det var deilig for kroppen[:)]

Etterpå får vi servert taco, og det passer oss uten komfyr og oppvaskmaskin meget bra!! I ettermiddag blir det hjem til mer pakking, pakking og pakking. Fikk begynte på N sine klær på morgenen i dag, men det er enda mye igjen. Har pakket det han trenger til de nærmeste dagene i en sekk. Nomadetilværelse på oss den nærmeste uken[X(]

må si jeg ikke misunner dere flyttingen, looney. MEN det blir sikkert super deilig med nytt hus! det bare som regel litt tid før alt er på plass[;)]

her er barseltreffet over, og nå kan jeg slappe av[:)] stresser som en gal før sånt jeg, skjønner ikke hvorfor, men sånn er jeg bare. husket ikke at ungene har blitt så store at de spiser like mye som oss, så ble ikke nok vafler. helldigvis baka jeg den brownisen og hadde is til. ellers hadde det blitt mager kost her gitt[:D]

nå er det sløvings før utkledning og halloween-gåing her!

Vi er hjemme fra hyttetur. Har regnet hele helgen så vi følte oss litt teite der vi kjørte rundt med ski på taket. Var snø der sist helg, men den regnet vekk igjen nå[8D] 

Så da ble det tur til beins i stedet, og lillemor gikk 7 kilometer nesten uten å mukke. Synes hun var flink da[:)] 

Og så kjørte vi oss en tur ned bakkene til Lysebotn. Har kjørt de opp før, men det var første og siste gang ned håper jeg. Har visst et snev av høydeskrekk ja[&:] Imponerende greier da, så ser at det er populært blant turistene.

Her er vi IKKE klare for Halloween, og kommer det noen på døren har vi ingenting til de.

Lykke til med flytting Looney!!

hater hater hater halloween.
Makan til alt tull en skal kopiere fra usa.
Så der har dere min mening

Liker ikke halloween jeg heller. Her går vi lossi 12 desember, synes det holder med den skikken jeg. Da kler ungene seg ut og synger for å få snop. Det er bare koselig[:)]

Da er vi hjemme igjen, N sover søtt, og både varebilen og stasjonsvognen er møkk fulle av pappaesker og søpplesekker. Jeg skal kjøre stasjonsvognen på jobb og i bhg i morgen og kan ikke rygge for jeg har ingen sikt bakover i det hele tatt[&:] Kan kun parkere slik at jeg kan kjøre rundt, eller videre fremover[:D] Skal en kjapp tur på jobb før overtagelsen kl 12:00 i morgen. Og jeg gleder meg til å overta hus, men ikke til selve flyttejobben. Leili er nesten tom for pappesker nå faktisk, og gubben og en kamerat skal kjøre noen turer med senger osv i morgen. Også vil jeg gjerne ha flyttet vaskemaskin og tørketrommel snarest...Føler meg som på hyttetur da alt er pakket i esker, toalettmapper osv....

Snart kommer det pizza på døra her, og det skal bli godt nå[:)][:)]

Har ikke hatt noen halloween-unger på døra vi [:D] Verken i år eller i fjor. Heeeeelt greit, da jeg ikke helt ser poenget med halloween...

Ferdigzumbatrent og nydusja. Deilig! I kveld skal jeg rocke masse masse, siden jeg mest sannsynligvis ikke får lov å trene i morgen..

Da er gutten min fornøyd med 4-årsdagen sin i dag!!!![:D][:D][:D][:D] Barnebursdag i går med 16 barn og familiebesøk i dag. Nok presanger ja, nesten litt for mye av det gode[8D][&:]
I tillegg har han vært så høy på sin egen bursdag at dette har vært en sliiiitsom helg[>:], takker meg til mandag[8D]

Litt halloweenbarn har det vært her og snop har de fått.[:)] Jeg er imot denne USA-trenden som handelsstanden fyrer oppunder, men der og at den kommer uansett hva jeg måtte mene om saken. Klarte holde ungen unna det i år og. Lagde en gresskarlykt til pynt ute, men fikk de fra å gå og kle seg ut!![;)] Så får vi se om jeg vinner kampen neste år også[8D][:D]

Back
Topp