Søndagmorgen

Slik var det her også for et par måneder siden, men tydelig at søvnbehovet og søvnmønsteret endrer seg litt her nå. Før gikk det 3 timer så var hun trett, nå går det gjerne 4 ;)

Hehe Liana må være våken i 5-6 timer fra hun våkner om morgen, til hun legges for dubb...ellers vil hun ikke sove:eek:

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag tok jeg og jentene en tur til mamma og familien:) fikk hjemmelaget pizza til og med :P Liana bare bjeffer og bjeffer når hun ser hunden dems:P sier Æ! Æ! Æ! Sier hun høyt.. hehe..

Imårra skal Liana ha sin første barnehage-tilvenning-dag :) Og tror det kommer til å gå strålende;) hun blir så gira når vi leverer/henter Emira, og blir rett og slett sur når jeg reiser med hun hjem igjen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Idag tok jeg og jentene en tur til mamma og familien:) fikk hjemmelaget pizza til og med :P Liana bare bjeffer og bjeffer når hun ser hunden dems:P sier Æ! Æ! Æ! Sier hun høyt.. hehe..

Imårra skal Liana ha sin første barnehage-tilvenning-dag :) Og tror det kommer til å gå strålende;) hun blir så gira når vi leverer/henter Emira, og blir rett og slett sur når jeg reiser med hun hjem igjen:P

★Sender fra pipe-gjøken★

Så moro
Eskil sier "pus" når han ser en katt. Eller "ksssss" sier han :-p Hehe!

Bah. Stille på jobb!
Så jeg har begynt på en sokk til meg selv :-)
ImageUploadedByTapatalk 21376852475.638973.jpg

Her har det vært en lang dag. Vært våken siden 05.30. Ungene sovnet tiø kl 19,men Mina våknet kl 20 igjen. Prøvde å gi hun vann som alltid,men hun nektet. Prøvde å rape henne. Og hun rapet lott og prompa. Har vært våken siden. Nekter å sove. Ingen feber. Og hun virker ekstremt overtrøtt. Tips tas imot til en sliten mor og en sliten jente....

Sent from my GT-I9300

Flink du er!!! :D
Har aldri hatt tolmodigheten til å lære meg å strikke hælen..:confused:
Aldri hatt tålmodighet til å strikke noe som helst jeg:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Så moro
Eskil sier "pus" når han ser en katt. Eller "ksssss" sier han :-p Hehe!

Hehe så søt! De lærer så mye rart, også ofte helt slev :)

Liana lærte bjeffinga etter vi var hos tanta mi, hun har en hund på 13 år som oppfører seg som om hun er 1år :P og Liana tok ballen hennes, så hun bjeffa fordi hun ville at Liana skulle kaste den :P etter det, så lager hun de lydene når hun ser hunder :)

Sier Eskil flere ord eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Flink du er!!! :D
Har aldri hatt tolmodigheten til å lære meg å strikke hælen..:confused:
Ikke jeg heller, før jeg fant en superenkel forklaring på en blogg :-p og så er det jo SÅ lett :-o

Her har det vært en lang dag. Vært våken siden 05.30. Ungene sovnet tiø kl 19,men Mina våknet kl 20 igjen. Prøvde å gi hun vann som alltid,men hun nektet. Prøvde å rape henne. Og hun rapet lott og prompa. Har vært våken siden. Nekter å sove. Ingen feber. Og hun virker ekstremt overtrøtt. Tips tas imot til en sliten mor og en sliten jente....

Sent from my GT-I9300
Uff så kjedelig. Prøvd å vugge henne i seng? I armene, bæretøy eller vogn?

Sent from my GT-I9300
Her fungerer det som regel å gi litt mer melk.. :confused:

Hehe så søt! De lærer så mye rart, også ofte helt slev :)

Liana lærte bjeffinga etter vi var hos tanta mi, hun har en hund på 13 år som oppfører seg som om hun er 1år :P og Liana tok ballen hennes, så hun bjeffa fordi hun ville at Liana skulle kaste den :P etter det, så lager hun de lydene når hun ser hunder :)

Sier Eskil flere ord eller?

★Sender fra pipe-gjøken★

Han sier "ksssss" for Pus, og "gakkgakk" for "takk, takk" når vi gir han noe :-p den har vi øvd masse på da :-p Hehe. Ellers bare babling!

Han sier "ksssss" for Pus, og "gakkgakk" for "takk, takk" når vi gir han noe :-p den har vi øvd masse på da :-p Hehe. Ellers bare babling!

Hehe lærer tidlig å vise takknemlighet? :):p ikke dårlig det ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Bare øve så blir det jevnt ;)

Ja er jo det.. leeeeeenge siden jeg har prøvd å strikke da.. dummeste er at jeg ikke vet åssen jeg lager disse maskene, men får det til under strikking ved "uhell" :P aaaaner ikke hvordan.. haha.. får holde meg til brodering av julestrømper og kalendere til alle barna har hver sin :P så får vi se om jeg tar steget videre med å strikke noe :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Huff, fysj for en omgangssyke dere har fått! :( høres nesten ut som noro, det sitter i lenge med magesmerter og kvalme :( god bedring!

Aner ikke hva det er? Antar det er vanlig influensa. Han kastet kun opp de 2 første dagene. Han har fortsatt feber, er snørrete, hoster og er generelt ikke i form:(

Her er det også gakk for takk ;) og ga for ja :p

Back
Topp