Søndagmorgen..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her har Mina styrt i natt og ville sove hos meg, men jeg satt ned foten og sa NEI!! Er så lei av at hun kommer stadig oppi senga mi i løpet av natta. Ble masse hyl og etter 1 1/2 time så sovnet hun.
Ble vekt 0730 og da vi går inn i stua har hun dratt frem flere leker, så lurer litt på når hun egentlig stod opp[&:]

Mina er drit sur og er i skikkelig sutre humør, så det var ikke noe særlig å våkne til[&:] Burde egentlig få lagt henne litt på dagen. Vi skal på Disney on Ice kl 15..

Hei hei[:D]

Mannen er på jobb i dag og nå skal jeg snart kjøre eldstejenten på håndballkamp[:D]
Resten av dagen har vi faktisk ingen planer så vi får se hva dagen bringer.
Kos dere på Disney on Ice Oslojente[:D]

God søndag jenter.
Her inntas det forkost før christian skal i bursdag til ei jente i barnehagen kl 12:00
Så skal vi spise litt før vi drar innover til oslo vi skal også se Disney on Ice men ikke før 18.30 på oss.
Christian gleder seg stort. Han har spurt flere ganger etter Mikke mus.

God dag!

Vi har kost oss på skøytebanen siden 10.30 idag, sammen med Trillemor og Malin. Jentene er knallflinke! Og de synes det er så gøy![:)]

Nå har vi spist lunsj, og ser på Istid 3.. Etterpå skal vi ut og gå tur bort til der hvor T spiller fotball..[:D]

Taco til kvelden, det blir godt!

En deilig søndag![:)]

Her var det en lat morgen hvor jeg fikk sove lenge - det er sååå deilig. Sto opp og lagde frokost til oss alle, og så dro JOhanna og jeg og besøkte ei venninne som har flyttet for seg selv med datteren sin. Første gangen vi var på besøk i ny leilighet, så det var gøy. Johanna og datteren er like gamle og leker kjempegodt sammen.

G og August kom og hentet oss hjem igjen etter et par-tre timer, så dro vi hjem og lagde pizza... JOhanna lagde seg pizzahorn, og det var visstnok det bveste hun har smakt

i dag har vi hatt en herli søndag.. med skøyter tidlig i dag med bertine og familien, og svigers på besøk på ettermiddagen.. koselig. Nå er det litt nintendo ds tid for malin, før det er sengen etterpå.. og sofakos for oss voksne.. vet ikke helt hva vi skal ha til middag enda... mulig det blir taco her også i kveld... [:)] vi får se hva vi har.. ikke tenkt så langt som middag enda.. jentene fikk fiskekaker tidligere i dag. [:)]

i morgen har jeg fri.. deilig.. [:)]

ORIGINAL: Trillemor82

i dag har vi hatt en herli søndag.. med skøyter tidlig i dag med bertine og familien, og svigers på besøk på ettermiddagen.. koselig. Nå er det litt nintendo ds tid for malin, før det er sengen etterpå.. og sofakos for oss voksne.. vet ikke helt hva vi skal ha til middag enda... mulig det blir taco her også i kveld... [:)] vi får se hva vi har.. ikke tenkt så langt som middag enda.. jentene fikk fiskekaker tidligere i dag. [:)]

i morgen har jeg fri.. deilig.. [:)]

Dvs BodyPump sammen med meg kl 9.30.[:D]

jepp!! jeg satser på at jeg rekker dette!! [:D] har lagt frem klær til jentene nå, slik at morgenen forhåpentlig går på skinner...[:)]

Back
Topp