Søndagens skravletråd!

Hemmelig en stund!

Forelsket i forumet
God søndag, alle sammen! Hva er deres planer for denne nydelige dagen, da? Selv skal jeg gjøre noe så spennende som å lese til eksamen! Sønnen min har sovet hos sin mormor i natt, og skal være med dem på hytta, så jeg har faktisk sovet til kl 8.45 i dag - kan ikke huske sist det skjedde! :-) Vi la oss ikke før 2 da, men likevel, det var deilig å hvile litt ekstra. Savner gutten min noe helt utrolig allerede, er ikke vant til å være borte fra ham, men jeg vet at han storkoser seg og jeg unner ham virkelig å kunne skape noen gode sommerminner med mormor - det er noen av mine beste minner fra barndommen også! :-)

Hei :)

Her er det ingen store planer.. skal slappe av og nyte barnefri helg, siden ungene mine er hos faren sin. Hadde håpet å få sove lenge i helga, men både i går og i dag har jeg våknet før kl er 8... :p Alt for tidlig :P

Litt utpå dagen skal vi til Svigermor å spise middag :)

Mulig jeg avslutter kvelden med å legge meg i bløt i badekaret ei stund :)

Her blir det bare avslapping i det fine været. Formen er ustabil så jeg trenger mest mulig ro. Så da blir det bading og kos på gutta :)

Vi skal i lekeland med et vennepar og deres barn og kose oss. Gleder meg til å fortelle dem om lille i magen. Ellers er jeg kjempetrøtt for tiden, så det blir nok mye soving i dag når vi er hjemme. Ha en fin dag:)

Jeg føler meg egentlig ganske kjip som ikke legger store planer for tiden. Men jeg er bare passe sliten og uggen og har nok med med selv om gutten min hehe. 

Men vi har i hvertfall vært på tur og så har jeg ordnet i hagen. Nå er noen kamerater av sønnen min på besøk og de styrer på med vann ute i finværet. Så jeg tror nok han har det kjekt likevel :)

Så deilig med litt barnefri;-)
Gubben har tatt med seg guttungen opp i skogen en tur, men når de kommer ned igjen har jeg lyst å bade!!! Satt opp et oppblåsbart basseng i går, så nå har det fått temperert seg litt:-)
Senere i dag skal jeg og gubben gå på kino (har mine foreldre på besøk og må benytte oss av barnevakt da), vi skal se "the dictator" (samme mann som Borrat). Gleder meg og gruer meg...blir sikkert kjempeflauSå skal vi spise ute en eller annen plass etterpå.
Vi er ikke bortskjemt med barnevakt, har ingen familie i nærheten, så det skal bli godt med litt kjærestetid

jc skrev:
Gubben har tatt med seg guttungen opp i skogen en tur, men når de kommer ned igjen har jeg lyst å bade!!! Satt opp et oppblåsbart basseng i går, så nå har det fått temperert seg litt:-)
Senere i dag skal jeg og gubben gå på kino (har mine foreldre på besøk og må benytte oss av barnevakt da), vi skal se "the dictator" (samme mann som Borrat). Gleder meg og gruer meg...blir sikkert kjempeflauSå skal vi spise ute en eller annen plass etterpå.
Vi er ikke bortskjemt med barnevakt, har ingen familie i nærheten, så det skal bli godt med litt kjærestetid

Så deilig. Kos dere masse :) Vi hadde ikke familie rundt oss før, har det nå, og får nesten dårlig samvitiighet for at jeg bruker dem mye til barnevakt. Det er så utrolig deilig å endelig få bruke litt tid på seg selv etter nesten to år med å være hjemme 24/7. :)

Litt seint med svar kanskje:p men har kost oss på en hytte noen i familien har på Røra i Porsgrunn. Så stakk vi innom svigerinna mi, og så nettopp spist hjemmelaga hamburgere som min flinke mann laga:) nå sitter vi og slapper av inne. Vi blir alle slitne av denne varmen. Så er det jo snart natta for minstemann. Kvelden går vel til titting foran tven eller kanskje vi skal se en film:)

jc skrev:

Kjærestetid er gull verdt :)

Kos dere masse ute og nyt tiden 

Nå er vi stappmette og har fått trimma lattermusklene skikkelig!!!
Den filmen var utrolig gøyAnbefales om du liker Borrat!
Spiste på kyllingkebab på Egon, den var veldig god og litt sterk. Så tok vi dessert på Mc Donalds, en Mc flurryEn super avslutning på en fin dag!

Så bra at kvelden ble vellykket :)

Her har jeg sittet å fundelurt på navn til knøttet...
Har jentenavn klart da.. men ikke guttenavn :P gikk gjennom hele navneleksikonet på klikk.no. 8088 navn.. jaja....

Har og prøvd meg på ringtesten :P med to forskjellige resultat :P 

Back
Topp