Søndagen

Så digg mat. Fikk lyst til å grille i morgen :-D :-D
auch, stakkars Asle. Mye ulykker. Og det skjer så raskt at man ikke får forhindret det :-(

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Det blir mange smeller, stakkars :( men jeg tenker at det tyder på at de er friske, raske og lekende barn. Må si jeg hadde vært mer bekymra om han satt i ro hele dagen og ikke hadde et eneste blåmerke..

Grilling er superdigg! :):) har grillet mye i sommer.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det blir mange smeller, stakkars :( men jeg tenker at det tyder på at de er friske, raske og lekende barn. Må si jeg hadde vært mer bekymra om han satt i ro hele dagen og ikke hadde et eneste blåmerke..

Grilling er superdigg! :):) har grillet mye i sommer.

Helt enig med deg :-D fikk "skryt" av legen og sykepleieren at Mina var ei tøff jente med stort skrubbsår på kneet og underarmen hehe. Bedre at de leker og herjer litt. Da de lærer tenker jeg :-D :-D

Hvor bor dere nå?

Stille her i kveld. .. snart natta på meg ;-)

9:30 hørtes digg ut. Jeg klarte ikke å sove så lenge da Asle var borte engang :P:D hahaha våkna rundt 8 men ble liggende til nesten 10 bare av prinsipp :P hahaha
Herlige Liana! :D Emira ser litt oppgitt ut.. :P

Haha så bra! Hahaha ligge til 10 bare på trass :P ikke ofte jeg får sove så lenge.. våkner stort sett mellom 8:30 og kl 9;) har jeg barnefri, så våkner jeg alltid før det..haha

Tror Emira blir litt oppgitt av og til:P Liana er så mye tøffere enn Emira;)

God kveld :-D nå har ungene sovnet. Vi har Vært på legevakten idag. Så mye drama :'(
Hadde akkurat kommet til stranden, og skal til å kle av Wael. Så kommer Mina løpende mot benken vi sitter, snubler å slår overleppa nå skikkelig. Kuttes opp masse og hun fossblør. Jeg blir helstressa å løper mot bilen der Khalid er for å hente håndklær. Så kommer en dame og ungen løpende etter meg og spør hva som skjer på engelsk og om hun kan hjelpe. Hun var fra Nederland. Og klarer å holde hodet kaldt. Takk og lov. Jeg griner. Mina griner. Og hun sier at svigerfaren bor rett over veien. Blir med dit, får renset, mina får is ♡ så snille og gode mennesker. Dro på apoteket, men de sa vi måtte til legen. Dro dit å jeg har aldri hørt Mina skrike mer da en sykepleier, og jeg holdt henne fast med makt mens legen prøvde å lime igjen kuttet. Gikk ikke for kuttet var visst ikke dypt nok eller så sa han at det var umulig for Mina klarte ikke å ligge rolig med hodet. 2 klistremerker senere er alt glemt. Så stress dag. Nå skal jeg slappe av.. skal til nederlenderne med blomster og noe godt til ungene der i morgen :-)

Hvordan går det med dere?

Ojojoj for en hektisk og dårlig dag!! *klem* <3
Man blir jo ekstra redd og stressa når ungene blør..hvertfall fra munn:eek: men godt det gikk bra og at hun ikke skadet seg mer eller slo løs tenner! Godt dere fikk så god hjelp av de fra Nederland:)

Er alt bra ellers da?

Ojojoj for en hektisk og dårlig dag!! *klem* <3
Man blir jo ekstra redd og stressa når ungene blør..hvertfall fra munn:eek: men godt det gikk bra og at hun ikke skadet seg mer eller slo løs tenner! Godt dere fikk så god hjelp av de fra Nederland:)

Er alt bra ellers da?
Ja man blir skikkelig stressa.... Ja bra det ikke var tennene :-)

Ja alt fint. Har dusja og holdt meg unna all sjokolade idag og. Er så glad jeg er over den verste kneika med sug. ... måtte ty til en yoghurt og jordbær tyggis i stad :-) (EXTRA TYGGIS) :-):-) DERE DA? Ops. . Sover barna?

Helt enig med deg :-D fikk "skryt" av legen og sykepleieren at Mina var ei tøff jente med stort skrubbsår på kneet og underarmen hehe. Bedre at de leker og herjer litt. Da de lærer tenker jeg :-D :-D

Hvor bor dere nå?

De må få lov å røre litt på seg ja :)

Akkurat nå bor vi på vestlandet, men reiser over til Oslo på onsdag :)

Ja man blir skikkelig stressa.... Ja bra det ikke var tennene :-)

Ja alt fint. Har dusja og holdt meg unna all sjokolade idag og. Er så glad jeg er over den verste kneika med sug. ... måtte ty til en yoghurt og jordbær tyggis i stad :-) (EXTRA TYGGIS) :-):-) DERE DA? Ops. . Sover barna?

Så flink du er :D har ikke vært like flink idag:P men får ta det imårra!;) bruker også ofte sukkerfrie drops og lignende for å dekke søtbehovet.. og kaffe mocca/vanilje eller sukkerfri brus:)

Barna sover.. Liana og Leoh la seg i 19-tiden og Emira la seg etter en halv time, men satt å lekte litt i senga:)
Så har fått slappet av pg sett tv en stund nå:D deilig!

Haha så bra! Hahaha ligge til 10 bare på trass :P ikke ofte jeg får sove så lenge.. våkner stort sett mellom 8:30 og kl 9;) har jeg barnefri, så våkner jeg alltid før det..haha

Tror Emira blir litt oppgitt av og til:P Liana er så mye tøffere enn Emira;)

Siden mannen er sjuk, så er det jeg som må stå opp med Asle hver dag, så da jeg kunne sove frampå for første gang på 2 år, så ble det litt prinsippsak å ikke stå opp før sent ; (:P
De er herlige de jentene dine! :) Blir spennende å se hvordan Leoh blir :)

Back
Topp