God kveld :-D nå har ungene sovnet. Vi har Vært på legevakten idag. Så mye drama :'(
Hadde akkurat kommet til stranden, og skal til å kle av Wael. Så kommer Mina løpende mot benken vi sitter, snubler å slår overleppa nå skikkelig. Kuttes opp masse og hun fossblør. Jeg blir helstressa å løper mot bilen der Khalid er for å hente håndklær. Så kommer en dame og ungen løpende etter meg og spør hva som skjer på engelsk og om hun kan hjelpe. Hun var fra Nederland. Og klarer å holde hodet kaldt. Takk og lov. Jeg griner. Mina griner. Og hun sier at svigerfaren bor rett over veien. Blir med dit, får renset, mina får is ♡ så snille og gode mennesker. Dro på apoteket, men de sa vi måtte til legen. Dro dit å jeg har aldri hørt Mina skrike mer da en sykepleier, og jeg holdt henne fast med makt mens legen prøvde å lime igjen kuttet. Gikk ikke for kuttet var visst ikke dypt nok eller så sa han at det var umulig for Mina klarte ikke å ligge rolig med hodet. 2 klistremerker senere er alt glemt. Så stress dag. Nå skal jeg slappe av.. skal til nederlenderne med blomster og noe godt til ungene der i morgen
Hvordan går det med dere?
Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app