Søndag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Marcus våknet seks i dag, kom inn te meg, ville ikke sove igjen, sto opp for en time siden.

I dag skal Marcus og jeg toge inn te Oslo og kose oss på lekeland på Majorstua med ei venninde og sønnen hennes, gleder meg te å skravle litt med ho igjen, er lenge siden sist nå. Gutta er bestekompisser og skal leke og kose seg.

Sambo skal være hjemme og gjøre lekser, gjøre litt husarbeid.

God morgen damer - her ser det ut til at vi har en nydelig dag i vente, så det spørs om vi ikke må på bensinstasjonen og kjøpe en pakke pølser og grille litt i hagen[:D]

Mina våknet også kl 0600 idag. Det virker som om det er blitt det vanlige for tiden, til min store skuffelse[&:]

Mina spiser yoghurt og ser på Kaptein Sabeltann[:)] Mens jeg oppdatere meg litt her..

Idag skal vi lage litt påskepynt og bake boller[:)] I går da vi var i Fredrikstad, så kjøpte jeg inn litt på Panduro. Det blir koselig[:)]

Ellers må vi nok ut en tur også, for det er kjempe fint påskevær ute[:)]

ORIGINAL: lenemor

God morgen damer - her ser det ut til at vi har en nydelig dag i vente, så det spørs om vi ikke må på bensinstasjonen og kjøpe en pakke pølser og grille litt i hagen[:D]

Kanskje jeg skal gjøre som dere å grille i hagen idag[:D] Takk for tips!!

6 er altfor tidlig, vi må lære dem å sove lenger, at det ikke er morgen før kl 7.30.

Lenemor: Grille i hagen høres kjempe koselig ut.

Nei, nå må jeg begynne å gjøre oss klare for tur. Marcus gleder seg masse.

God morgen..! Jeg er faktisk nettopp oppe.. Herlig! Så nå har jeg spist hjemmelaga knekkebrød til frokost.. Namnam!
I dag vet jeg ikke hva jeg skal finne på.. Er Manchester United mot Liverpool på tven, så da er iallefall sambo ikke snakkendes til i to timers tid.. [8D] Gjerne besøke mamma en tur.. Hehe..

hallo hallo..
her var jeg oppe med jentene til en forandring... her snødde det..[:'(] og det syns jeg egentlig ikke passet helt fint altså.. for nå vil jeg ha vår.......[&:] men det ga seg da..[:D] så nå ser det faktisk ut til å lette litt..

etterpå kommer det noen å skal se på ene vognen vi skla selge.. hadde vært deilig å bli kvitt den[8D] ellers har vi lite planer i grunn.. tenkte kanskje å trene litt eller noe, men får se hva dagen bringer.. [:)]

her er det vår i dag!!! deilig. Har ikke vært ute jeg enda da, men det ser fint ut hvertfall[:D]. Nathalie er ute å sykler på terassen, og gubben jobber med å fikse døren til vaskerommet. Lukas er sovedyr i formiddag, så han hviler.

Farmor var nettopp på besøk her. HUn har ikke sett Lukas før nå, pappa hadde sagt at hun burde skjemme seg som var så treg med å komme på besøk, så da km hun endelig i dag[:D]! hun bor bare en femten minutters spasertut unna[;)].

Nå skal jeg sette i gang med litt middag. Fløtegratinerte poteter, ytrefilet, sopp og gulerøtter. Glemte å kjøpe brokkoli så vi får klare oss uten[;)][8D].

Her har det vært full rulle i dag. Pappa kom jo i går. Han og Frida har herjet vilt hele tiden - for de er jo bestevenner.[:)] Maja er sjenert, men i dag lo hun faktisk til morfaren sin. Nå har pappa og Frida reist til Trondheim sammen. Frida skal nemlig dit på ferie igjen denne uka, så hun kommer ikke hjem igjen før til helgen. Jeg kunne godt tenkt meg å reise oppover for å hente henne neste helg i steden for at han kommer ned med henne, men mest trolig blir det begravelse neste helg. Farmora til mannen lever på ellevte døgnet nå uten mat og drikke.[:(] Hun har ikke vært våken på en uke. Det er fælt. Jeg er kjempesliten nå, så jeg gleder meg til Maja blir lagt i kveld. Det skal bli godt med ro og avslapning fremover. Maja er jo her, men hun er så snill.

God kveld.

Hjemme igjen etter Oslo tur, vi har kost oss masse i dag, lekt og herjet og spist god lunsj. Marcus var glad for å se beste kompissen i dag, og dem har hengt etter hverandre hele tiden, virkelig koselig å se gutta sammen igjen. Gikk litt rundt i byen og tittet litt. Godt med litt trim.

Middag fortært, nå er det barnetv og pc tid før det er natten på Marcus. Full avslapping i kveld på a mor.

Back
Topp