Søndag

*JLmamma*

Flørter med forumet
Jeg ELSKER helg, selv om jeg har permisjon[8D] Nå har mannen pappaperm, og det er herlig. To uker nå, tre uker i april/mai og resten etter min perm. Det passer veldig godt siden vi skal prøve å flytte snart[;)]

Lukas sover i vogna etter "frokost", og nå sitter jeg på badegulvet mens Johannes bader[;)] Gubben sto opp med guttene, så jeg sov helt til halv 8 - herlig![;)] Ingen planer for dagen, om været roer seg litt blir det forhåpentligvis en trilletur.

Ha en flott søndag[:D]

Deilig med søndag ja - jeg har fått sovet en god del i natt, og det var godt etter fire nesten søvnløse netter. August er fremdeles tett, men det begynner å hjelpe på littegranne tror jeg.

I dag har vi ingen planer - Johanna har siste dag hjemme fra barnehagen, så hun gleder seg til å dra i barnehagen igjen i morgen - og det gleder jeg meg litt til også. Koselig å ha henne hjemme, men to syke barn er slitsomt også

God morgen.

Tok tidlig kvelden i går jeg. Trøtt som en strømpe. Men sovnet sent i natt fordi Marcus fant ut at det var på tide å stå opp kl 23 i går og sovnet ikke før etter 2 timer.
Sovet dårlig i hele natt.

Marcus har spist frokost, jeg skal snart spise, må bare vaske over gulvene her før vi får besøk.

Elsker helger jeg og, beste som finnes det[:)]

For en deilig dag idag [:D]
Sola skinner og det er varmt og godt ute.
Nå står bagelsene i ovnen og vi skal til på frokosten.

Etterpå skal vi til mamma og leke ute og spise pinnekjøtt
til middag [:D] Namnam.

Ha en superflott dag alle sammen [:D][:D]

God søndag:-)
Må en litt tur innom før vi drar på fjellet, skal bli deilig med 1 ukes fri nå.
På torsdag kommer et vennepar av oss oppover med 2 barn. så da blir det liv.
Har med ting til å lage påskepynt og perling som vi skal kose oss med når mannfolka går birken til lørdagen.

Ønsker dere alle sammen en fin uke, blir nok ikke så my nett denne uka på meg

Nå er det like før mannen drar for å besøke farmora si på dødsleiet igjen og jeg blir hjemme med jentene. Her laver snøen ned i dag også, så snart er vi tilbake til utgangspunktet vi hadde før regnet kom. Frida gleder seg i alle fall. Men nå må Maja få mat. Hun insisterer.[:D]

Her snøa det i dag morges[:o]! Vi som var så glade for at det begynte å smelte... håper det regner snart igjen[8D].

Sitter å venter på formiddagsbesøk nå av en vennine, å etterpå skal vi til tanten min å spise ribbe. Syns denne uka etter at jeg kom hjem, har vært så travel. Hatt besøk hver dag, og nå skal vi ut på besøk. Gleder meg til litt hverdag jeg[:)]...

Ellers er Lukas en del våken om nettene, han er så tett i nesen. Han var tett når han var født, av fostervann. Men så gikk det bare over til snørr. Nyser av og til så kommer det ut store buser[X(]. Drypper og drypper med saltvann, håper det letter litt snart....

Ha en fin søndag jenter[:)]

hei..

vi har hatt en kjempekoselig dag i dag.. jeg sov hod en venninne i natt, drakk litt vin og soiste god mat i går kveld.. deilig[:)] også dro vi til mormor i bursdag i dag[:)][:)]

da vi kom hjem ble jentene lagt etter kveldsmat, så ble det taco her, og nå himmelblå...

jeg har fått et sååå herlig liv på adhdmedisiner.... helt fantastisk altså....... jeg klarte å dusje malin i stad etter en skikkelig klikk av henne, uten å få migrene.. jeg har klart å se på at bordet ikke er dekket av etter maten uten å tilte helt.. og nei.. det er bare helt utrolig.. jeg klarer å sitte i sofaen.. opplagt uten å kjenne noe stort behov for å gjøre noe....... herregud!! så uvant.. nå har jeg har 27 år med en syk følelse inni meg som ikke er blitt tatt alvorlig.. og nå bare løste det seg.... og livet er bare strålende... [:D]

ORIGINAL: Trillemor82

hei..

vi har hatt en kjempekoselig dag i dag.. jeg sov hod en venninne i natt, drakk litt vin og soiste god mat i går kveld.. deilig[:)] også dro vi til mormor i bursdag i dag[:)][:)]

da vi kom hjem ble jentene lagt etter kveldsmat, så ble det taco her, og nå himmelblå...

jeg har fått et sååå herlig liv på adhdmedisiner.... helt fantastisk altså....... jeg klarte å dusje malin i stad etter en skikkelig klikk av henne, uten å få migrene.. jeg har klart å se på at bordet ikke er dekket av etter maten uten å tilte helt.. og nei.. det er bare helt utrolig.. jeg klarer å sitte i sofaen.. opplagt uten å kjenne noe stort behov for å gjøre noe....... herregud!! så uvant.. nå har jeg har 27 år med en syk følelse inni meg som ikke er blitt tatt alvorlig.. og nå bare løste det seg.... og livet er bare strålende... [:D]

Åhhh blir helt rørt jeg!!!!! Så utrolig godt det er å lese at du har fått et bedre liv nå!! DET fortjener du virkelig!

ORIGINAL: Trillemor82

hei..

Så kjempe godt å høre at du merker forskjell[:D] Da har du jo hatt rett og det er vel litt godt det og??!![;)] Klem til deg

Det er jo en skikkelig solskinnshistorie dette Trillemor, og jeg er så glad på dine vegne - og på familiens vegne også, for de vil nok nyte godt av en mamma som er lykkelig (og jeg har ingen som helst tanke om at du har vært en dårlig mor eller kone til nå - jeg sier bare at det kan bli bedre)

Her har det skjedd lite i dag.. Eller.. Jeg har fått pussa og malt et gammelt nattbord etter min mormor.. Det var mørkebrunt og gammelt, men nå er det (snart) ferdig malt i hvitt! Må male undersiden i morgen, og skru i håndtak på skuffen, så blir det bra.. [:)]

Ellers så gikk jeg og ungene en tur å matet noen fugler.. Eller dvs, si vi SKULLE mate dem, men de var ikke interesserte.. Haha.. De lå på isen og sov liksom.. Spennende.. [:D]

Så var det hjem å lage pizza ketolysestyle.. Den liker faktisk alle her i huset.. Deilig for meg, så slipper jeg å lage to stk.. [8D]

I morgen skal jeg på seinvakt, så kan sitte LITT oppe i kveld og.. [:D]

ORIGINAL: lenemor

Det er jo en skikkelig solskinnshistorie dette Trillemor, og jeg er så glad på dine vegne - og på familiens vegne også, for de vil nok nyte godt av en mamma som er lykkelig (og jeg har ingen som helst tanke om at du har vært en dårlig mor eller kone til nå - jeg sier bare at det kan bli bedre)

jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har sviktet på en hel haug av punkter på både mamma og konerollen... jeg har jo ikke hatt overskudd til å være noen av delene.. for selv om jeg har kommet meg gjennom dagene på et vis har jeg endt med å avslutte dagen både deprimert og utslitt, fordi jeg ike har strekt til.. vondt i hodet, temperement etc som gjør at jeg har følt meg helt mislykket.. om malin har trasset som de fleste barn gjør har jeg nærmest trasset tilbake, fordi jeg ikke har eid tålmodighet.. jeg føler ikke lengre for å vaske gulvet heeeeeeeeeeeeele tida.. jeg klarer å være mamma, selv om kjøkkenbenken ikke akkurat er strpken.. jeg klarer å legge puslespill med malin.. elelr lese en bok for henne uten å bli sint.. (for det har jeg hatet til nå.. syns det rett og slett har vært helt pyton og sitte i ro å lese, når det heller er mye annet jeg kunne gjort)

og jeg går heller ikke og kjedespiser hele tida...eller.. jeg gjør det nå da i dette sekund.. for jeg har ikke medsin i kroppen nå.. men.. jeg har klart meg en hel dag og kun spist detjeg skal liksom... uvant!!! så¨anskje det er håp for vekten min også.. [:)]

jeg tror kanskje jeg kan bli en lykkelig mamma nå.. og jeg gleder meg til jeg skal tilbake til han psykologen.. han var så fantastisk.. så ekte og så proff.... så han analyserte meg så bra.. såååå han støtet meg i valget mitt om at jeg har sagt opp jobben min, og at jeg heller skal se etter jobber hvor jeg jobber på tempo.. som salgsjef etc.. og det underbygget alle mine tanker rundt mitt yrkesvalg.. men godt å høre det fra en helt utenforstående slik at jeg med enda mere selvtillit kan søke slike jobber.. [:)]

Back
Topp