Søndag

Anjalef

Gift med forumet
God morgen.

Marcus har vært urolig i hele natt, jeg har ikke sovet noen ting, halv åtte våknet Marcus og ville stå opp, prøvde å få han te å sove litt lenger, en time gikk det. Sto opp halv ni, spist frokost, nå sitter vi og ser på Kaptein Sabeltann.

Jeg har tenkt å finne frem symaskina i løpet av dagen og prøve meg på et eller annet, har tegnet og tenkt oppi huet i natt.

Hvis formen te pappa er bra i dag, så kanskje jeg skal ta med gutta mine en tur dit i dag. Marcus savner Bosse nin som han sier selv.

Her har dert værr nok en mate-hele-natten-natt.... nå er august ute på tur med pappa'n mens johanna og jeg holder på hjer hjemme.... hun er mor som har på meg neglelakk i form av strikker rundt fingrene, så det var vanskelig å skrive [&:]

>Skal på sanitets-kafe inne på grendahuset senere i dag, ellers ingen planer

Null planer - bare nyter søndagen jeg, rett og slett[:)]

Håper du får tatt med gutten din til morfaren sin idag - anjalef[:)]

Ingenting starter dagen som en gigableie som tyter ut i alle ender. Nå ligger Maja mett og god og slapper av mens jeg spiser frokost. Vi har vært oppe bare en time vi. Veldig deilig å få sove lenge. Jeg skal se om jeg får lagt klærne i str 68 0g 74 i kommoden til Maja i løptet av dagen hvis de er tørre. Senere kommer mannen og Frida hjem igjen, så da har jeg lyst til å lage pizza.

Huff.. for en natt! Aslak er tydelig sulten om nettene! Er enormt urolig og våkner ofte!! Er så frustrert nå at jeg ikke ser noen løsning! Er heldigvis ikke lenge til han skal innlegges på barneklinikken for observasjon av spising. Kanskje de vet råd!

Solveig har sovet hos farmor og farfar i natt. Hun bestemte seg plutselig i går da vi var på besøk. Nå er mannen for å hente henne, Aslak sover i vogna si (er jo ingen problem å sove før kl 18...[8|]) og jeg ble vekket av VG-selgeren. jupp...
Har ikke lagt planer for dagen heldigvis! Får se hva den bringer!

Føler med dere som har fått lite søvn i natt! Det er så slitsomt[&o] Jeg har sovet 10 timer i natt[:D]
Og det trengte jeg virkelig! Jeppe har ikke vært i form den siste uka og det tærer på ekstralageret å gå rundt med konstant søvnmangel og 100% jobb[&:] Så det var deilig å sove ut[:D] Stakkars pappaen og samboen da som har fått lite søvn fordi ungene ikke er friske. Viktig å annonsere det på facebook så alle kan se hvor slitsomt de har det stakkar[8|] Haha!

Ellers så har jeg hatt en kjempefin frihelg! Var hos Sanderogeliasmamma en tur på fredagen og hos en kompis i går. Så har jeg sydd endel, så nå har symaskinen streika helt her[:@] Tråden bare henger seg opp og ryker... Irriterende! Men fikk hvertfall trylla frem en bamsedrakt som Rikke skal ha på karnevalet, en vognpose til ei bekjent, en genser til Rikke og ei halvferdig joggebukse[8D]

Ha en fin søndag folkens[:D][:D][:D]

God kveld.

Ble ikke tur på sykehuset i dag, svigers ringte i 10 tiden og sa at dem kom en tur, da var det bare å forandre alle planene våre og gjøre rent her. Godt dem har et stykke å kjøre, sånn at jeg fikk støvsugd og vasket over gulvet før dem kom.

Sambo har vært kokk i dag, laget hjemmelaget lapskaus. Det var godt det, Marcus spiste ikke så veldig mye i dag. Han liker ikke det sambo lagde i dag.

Pappa ble litt lei seg da vi ikke kunne komme alikevel, men jeg skal ta med meg Marcus ned en annen dag så han kan hilse på bosse'n sin.

Gutta ser på barnetv og jeg sitter her litt. Skal finne frem symaskina etterpå og begynne å sy litt, har store planer fremover med syinga mi. Gleder meg te å komme i gang igjen.

Kine: Hva er ditt beste tips til urolige barn om kvelden og natten?????

Har hatt en deilig og solfylt søndag idag [:D]
Sambo sto opp og lagde frokost idag, med kokt egg og bacon og greier [;)]
Etterpå hoppet jeg og Linnea i dusjen, og så så ho litt på Pocahontas.
Inngikk en deal om at ho kunne få se litt, og så kunne ho resten seinere,
og det gikk lettere enn forventa gitt [;)]
Vi avtalta å komme opp til en par langt inni skauen en plass,
men tok turen til mamma først [:)]
Der koste vi oss ute med aking og leking i snøen med bikkja.

Etter vi kom hjem så har Linnea spist tomatsuppe og sett resten av filmen,
og nå sover ho som en stein [;)] Ho er bare en engel å legge. Er så utrolig glad for det.
Nå skal jeg og sambo spise vår middag; kyllingfilét med sånn saus som mah heller over
og som skal i ovnen + båtpoteter. Gleder meg, for det har vi ikke prøvd før.

Imårra skal jeg til ei venninne som skal hjelpe meg å sy om på kjolen min.
Er ikke bare bare å ha nada med pupper altså [8|] Men regner med ho klarer det bra [:D]

Her starta dagen med Kaptein Sabeltann i senga.. Ja, at vi så filmen altså.. [8D]
Så sto vi opp og koste oss med frokost.. Så ringte mamma og ville ha Sindre med på tur.. Joda, det ville han, men han gråt og gråt da de kom hjem.. Hadde vondt både her og der.. Så etter middag begynte han å klage på vondt i øret.. [&o] Så da spørs det.. Han hadde ikke feber da jeg målte han.. Men gav han en paracet, som tydeligvis hjalp.. Så får vi se i morgen hva som skjer.. Eller natten for den del, for det er jo den som er verst.. Han bare gråt og ville sitte hos meg før han fikk smertestillende, så han er tydeligvis ikke i form..

Ellers så har jeg fått bakt ketolysebrød til meg selv, og jeg og Sindre bakte boller til dem.. Så var litt koselig likevel da.. Hehe..

Vi har og endelig tatt en avgjørelse om at det blir norgesferie i år da, så har bestilt oss hytte i Kristiansand fra 28.juni til 2.juli.. [:D] Skal reise sammen med et vennepar som også har to unger.. Blir sikkert KOS!

Vi har vært ute å akt og stått på ski i dag (vel, kun barna som prøvde seg på ski da men..) Vi aket i det minste og det var gøy for både store og små, så koste vi oss inne på ettermiddagen, kvelden og det var minst like koselig. Barna leker så fantastisk bra sammen for tiden, er nesten en fryd å se på dem til tider.

Skal vi perle William? Jaaa [:D] Eller, Pusle Leah? Jaaa [:D]
Så hjelper de hverandre så godt de kan .. Herlig, herlig [:D]

Back
Topp