Søndag

liki

Glad i forumet
Ja i dag er det søndag og vi får besøk seinere. Så nå skal jeg og Kristoffer gå i gang å lage svele. Så skal jeg vaske litt hus[:D]
Det var 8 minus idag når vi sto opp så det er kaldt. Jeg har ikke lyst ut.
Ha en fin dag.

Her har vi startet dagen med å male [:)]Lite kunstnertalent i hus her.. Hehe.
Etterpå kommer min mor og henter Julie, og så skal de gå på ski [:)]
Deretter skal vi på besøk til min svigermor, som har bursdag i dag [:)]

Har tenkt å sette på en klesvask og få vaska noen av babyteppene etter Julie... [:D][:D]

åh svele - det fikk jeg lyst på!! Kanskje vi må innom bensinstasjonen og se om de har kefir etterpå

Har sovet godt i natt, og magen min ble bra utpå kvelden i går, så her er det bare velstand - kaldt ute da, men vi tar nok en tur ut til svigers for trilling og skitur senere - der er det gjerne 5 grader varmere

Heisann!
I natt har det kommet mer snø! Så vi må nok ut å prøve skiene i dag tenker jeg! Håper bare magetullet kommer seg!
Nå serverer Solveig kake her, er visst noen som har bursdag i dag![8D]

Ellers hadde vi planer om svømmehallen, men det dropper vi nå når magen er på tull!

Mannen har vakt og måtte rykke ut!

Hallo damer

Nå ligger Maja i babygymmen og kikker på meg, god og mett mens jeg spiser frokost foran pcen. Maja fikk mat en gang i natt, ellers er det bare velstand. Jeg vet ikke når mannen og Frida kommer hjem, men jeg regner med at det blir mot kveldinga. I mellomtiden skal Maja og jeg bare kose oss.[:)]

Jeg måtte inn å titte[;)]

Her er jeg i fullgang med oppgaveskriving. Endelig så fikk jeg ånden over meg og har skrevet en god bit[8D]

Mina kommer hjem i 16 tiden og så spiser vi middag sammen[:)] Så får jeg skrevet mere etter hun har lagt seg.

Her var det jobb kl 7.30 i dag..! Og kom ned så var det en som hadde ringt seg syk.. [&: Det er den VERSTE beskjeden å få en søndags morning! Meeeen vi hadde to pasienter mindre pga dødsfall og fikk litt hjelp fra naboavdelingen, så det gikk strååålende.. [:)] Blei en kjempefin dag på jobb! Orka ikke bruke laaang tid på å ringe etter vikar, når jeg visste at jeg mest sannsynlig ikke fikk "napp".. [8D]

Så dro vi hjem, og jeg har vert stuptrøtt siden.. Hehe.. GLEDER med til å legge meg.. Så er det tidligvakt i morgen, så fri på tirsdag.. [:D]

Back
Topp