Søndag

liki

Glad i forumet
Hva skal dere gjøre i dag da? Jeg er i full gang med å steke sveler. Vi får gjester til kaffe senere. Å da må vi ha noe godt. Ute er det overskyet men fint. Så det begynner nok å regne i løpet av dagen. Men det spiller ingen rolle. For vi gikk en nydelig kveldstur i går kveld, Kristoffer gikk nesten helt hjem selv. Men det var altfor kaldt så det var godt å komme hjem.

No skal han å pappaen ut en tur mens jeg skal lage ferdig svelene å støvsuge. Ha en fin søndag alle sammen.

Jeg var oppe med johanna i sju-tiden i dag, litt irritert for at G bare satt seg opp, så på klokka og la seg igjen.. det var jo min tur til å sove lenge. Tok henne med meg inn i gjestesenga og vi lå og kosa en stund, og så kom plutselig G og spurte om hun ikke skulle være med han på badet og pusse tenner.. så jeg sovnet igjen, og fikkk sove helt til kvart over ni.

Nå har vi spist en god frokost sammen alle tre, og jeg har laget deig til pinnebrød. G var og handlet inn pølser i går kveld, så vi er klare for en tur i skogen med grilling.. blir kos. Skal også ut og besøke et vennepar som er på besøk her nede (han er herfra, så de bor hos foreldrene hans i helgen). De har en datter som er 8 uker eldre enn johanna, så det er morsomt å se hvordan de leker sammen.... mistenker at Johanna vil løpe ringer rundt Kristina... hun røveren vår er nemlig ganske så aktiv mens hun andre er veldig veldig stille og forsiktig

Som vanlig måtte jeg opp med ungene å lage frokost -mens mannen fikk ligge lenger[:'(] Jeg laget grøt til ungene - en slik rask variant. Snuppa er så rar i matveien for tia - vil nesten ikke ha noe som helst mat, men risengrynsgrøt med smørøye, det er godt det[:D]

Vi skal en tur til mor og far senere idag. Ellers har jeg ingen planer. Er bare såååå lat for tia, nesten som om hele kroppen min bare roper ut: PMS![8D][8D]

Ha en fin dag![:)]

god søndag!!

i dag fikk jeg sove leeeeeeeeeeenge.. herlig!! stod nettopp opp! [:)] jeg var på jentekveld i går.. så var ikke hjemme før rundt 1.30, så da var det kjekt å sove litt..[:)]

i dag skal vi til svigers på middag.. orker ikke finne på noe selv.. så da inviterte vi oss dit..[8D] kjekt i grunn.. jeg har såå lyst på en skikkelih søndagsmiddag.. og da er det rette stedet[8D]

ha en strålende søndag jenter!

I dag sov jeg og Maren til kl var 10.. Herlig..! Så tok jeg, sambo og Sindre og rydda og støvsugde bilen inne, og dro å vaska bilen etterpå.. Mamma gikk en tur med Maren så Sindre fikk litt mamma og pappa-tid.. [:)]
Middagen blei enkel.. Lasagnegryte.. Men det er jo kjempegodt!!

Nå er Sindre med onkelen og spiller litt fotball, og Maren sover, så nå har mamma og pappa litt avslapningstid.. [:D]

God kveld, damer!

I dag var det min tur til å sove lenge, men jeg våknet selvsagt kl. 0730 og fikk ikke sove igjen. Så da stod jeg opp med Maja kl.08.30. Så surret vi rundt her et par timer før vi spiste en koselig frokost da M bestemte seg for å stå opp.

Så kom søsteren min, mannen og nevøen min på kaffe. De skulle levere kattene sine som vi skal passe til tirsdag. Så nå har vi tre stk her. Puh!!

I ettermiddag var vi på middag hos svigers. Det var koselig. Maja snakket så mye om farmor og farfar i går at vi måtte avtale besøk med dem i dag. Så da spiste vi god middag, og skravlet med dem. Og så avtalte vi at Maja skal sove hos dem en natt neste helg. Da skal vi ta oss en tur på kino eller noe sånt. Vi prøver å være flinke til å få litt tid alene, for nå er det ikke lenge til det ikke kommer til å være så lett lenger, hehe.

Håper dere har hatt en herlig søndag!

Back
Topp