Søndag?

Marthe<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
MayDay2021
September To Remember 2022
Heihei og god søndag og god fastelaven!! :smiley-bounce012

Hva gjør dere idag? Er det bollebaking hos dere? Noen I familien eller venner?

Uansett, kos dere masse idag og kos dere med boller!!! ❤️:cat:

Ligger og prøver å komme til hektene etter to dager med høy feber :dead:
Både meg og guttungen har vært kjempedårlig, han han vært på legevakten to ganger denne helgen...
Så blir nok ingen fastelavensboller her, med mindre en snill sjel dukker opp med noen på døren :angel9

Vi er på campingtur, så nå har jeg og fireåringen til noen venner snørekjørt på rattkjelke bak snøscooteren, også har vi rent ned bakkene i full fart. Små barn store gleder!
Utslitt nå, starter snart hjem :cat:

Jeg og 5 åringen har vært i dyreparken, mens mannen og eldstemann har vært hjemme. nå er det bollelaging og lasagnelaging

Har laget fastelavensboller til meg og mannen mens lille på 8 måneder får eggemuffins. har ikke søndagsfølelse i dag merkelig nok, føler det er mandag:hilarious:

Her bakte vi bollene i går , når jeg var noenlunde oppegående ;) ellers er guttungen ute i vårværet med strålende sol og leker med kidsa i gata , gubben er ute og hjelper eksen min (bf) med bilreparasjon, mens jeg og frøkna danderer klart til bollefest :happy: i kveld kommer svigermor på bolle også;)

Heihei og god søndag og god fastelaven!! :smiley-bounce012

Hva gjør dere idag? Er det bollebaking hos dere? Noen I familien eller venner?

Uansett, kos dere masse idag og kos dere med boller!!! ❤️:cat:

Jeg har vært på jobb, mens mannen har vært hjemme med vesla og hunden.
Nå er jeg kommet hjem og bolledeigen er satt :)
Blir middag først og fastelavensbollekos etterpå :happy:

Håper du også får en fin søndag og god fastelavens ❤️

Fin søndag, var på hyttetur på fjellet, snøvær og vind så det ble en liten gåtur før vi dro hjem - kanelboller i stedenfor fastelavnsbolle:happy:

Etter en lang biltur med middagstopp på turen ble jeg motivert til å ta en joggetur da sambo snakket høyt om at han skal jogge 2-3 ganger i uka! Så en liten tung joggetur før nattevakt!

Hurra For siste dag med mens!! Bare å lade opp til masse sex:D:yuck::wtf: så får vi se om det blir desemberbaby :nailbiting::shy:

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp