Søndag

Mimink

Elsker forumet
sunday-funny.png


God søndag :D
Hva skal dere tilbringe dagen med i dag?
Vi skal male påskeegg og berre slappe av å kose oss.
Elsker søndager =)
 
Vi skal i bursdag og bare slappe av :) Søndager for meg er hellige <3 Elsker de :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Her blir det lekeland:) Synes grå søndager kan bli veldig lange, vil ha sommer og sol jeg nå;)


❤️ Termin 16.12.14 ❤️

Taster fra appen:)
 
Jobbing i praksis! Glad jeg ikke er dårligere enn jeg er :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Vi skal pakke litt til neste ukes påsketur , så skal vi en kjapp tur innom min far og tilslutt til min mor og spise pinnekjøtt :) :) så det blir en travel søndag


Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
 
Jeg hater søndager, aldri noe å gjøre :( mannen har planer om å se fotballkamp midt på dagen så det gjør det ekstra vanskelig.. Spurte eldste igår om vi skulle ta oss en tur på kino idag, han sa nei, men vi får se.. Gjerne han ombestemmer seg :)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Eg ska sløve! Har en stk sur trollunge her så håper ho tar seg en laaaang kvil i dag ;) og då tror eg gjerne e g og gjør nettopp det :) eller kansje syr noen bursdagsgaver :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Vi skal ta med gutteklumpen på lekeland hvor han kan herje fra seg med dattera til et vennepar :) Blir fint :D
 
Her hadde jeg noen morgen fugler av noen unger. Opp kl 5. Så siden kl 8 i dag har vi ligget i senga på rommet til ungene å slummret å sett på tv hele gjengen :p Skal på jobb kl 15. ( Kan ikke si jeg gleder meg ) Får bare håpe ungene sover når jeg kommer hjem fra jobb i halv 9 tiden.
 
Her blir det en rolig søndag :) Skal sende avgårde mannen som reiser på jobb, deretter vet jeg ikke hva jeg skal finne på :confused:
 
Her fikk vi sove lenge (til halv 8) Wohooo!
Nå er fokosten unnagjort og Lille ville tegne litt før jeg skal lese litt for henne. Så da nytes kaffen i godt selskap med dere men jeg venter :)

Siden blir det husvask (jeg er fryktelig dårlig til å holde hviledagen hellig).
Etter det skal vi inn til Tromsø for å se på slanger fra Akvariet i Bergen som er på besøk :D
 
Back
Topp