Søndag

Lillfisen

Glad i forumet
God morgen!
Hva gjør dere jenter? Koselige søndagsplaner på gang?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Vi har renovert en hel leilighet, så her blir det vasking og atter vasking i hele dag :) Gleder meg til å innrede rommet til lille prinsessa nå ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Så deilig å være ferdige med renoveringen da!! :) Vi oppdaget fuktskader i kjelleren (hadde renovert 3/4-deler og bestemt oss for ål a resten stå.. der var skaden). Så vi har akkurat startet på et prosjekt vi også. Trangt og travelt, men alt går ;)

Vi har barnevakt, så blir mest avslapping her før vi må hente storesøster :) tror jeg tar og setter sammen babysengen etterpå og sender mannen ut for å skifte dekk på bilen ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Her blir det eksamenslesning. Lite motivert:P Har hjemmelaget is i fryserern, så gleder meg til å slå hull på den som belønning! Selv, da, Lillfisen- hyggelige planer?

i dag er det søndagsmiddag hos svigers før de stikker til usa for vinteren so satser eg på at de kommer hjem til jul :)

Flere som studerer ja. Har kosa meg hjemme med frøkna med paibaking og diverse og litt besøk.
Nå reiser jeg på skolesamling i noen dager. Siste samling før eksamen og oppgaveinnlevering! Blir godt å bli ferdig :)

Deilig med helg altså! Men jeg er kanskje helst et hverdagsmenneske. Synes alltid det er godt når mandagen kommer. :)

Back
Topp