Søndag

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
OH! Her i huset så sto Fie opp klokka 06 :confused:
Eg hadd IKJE løst, men har vell ikje nå valg...trur eg ska ta med en blund når ho ska søv kvila :P

Ellers så prøvd eg å gje Fie bære vattn i natt, og det gjekk bra, ho roa seg med det :)
Så fekk ho melk når ho våkna i 05.30 tia :)

Så det trur eg at eg ska prøv ei stund framover.....så kansje ho slutt å våktn på natta når ho får bære vattn :)

Ellers så har vi ingen plan i dag, her så regn det....sku vell egentle ha kjør nå saker å ting tell leiligheta, men vi får sjå...vi sku ha vøre på besøk tell bæsteforeldran tell Fie åg....sååå vi får sjå ke vi jr ;)

God morgen :) her var vi også oppe klokka seks. Det er vi som regel hver dag ;) er bare i helgene jeg rekker å legge inn et bilde i skravletrådene.. Uka går så fort når man er i full jobb :s nå skal vi snart spise litt frokost her, så skal jeg og storebror på en lokal besøksgård (buggegården.no) sammen med ei venninne og gutten hennes. Blir koselig å gjøre noe bare jeg og Nikolai :D ha en fin dag!

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

God morgen og god søndag :) Her kom lillegutt løpende i 06.30 tiden og da var det bare å stå opp da og starte dagen. Han sitter og koser seg med disney junior :)

God morgen:D:D Her sto Neline opp kl 5:eek: *kremt* Emmeth våkna 6, så han skal straks sove:) Skal i babyshower idag ellers ingen planer;):)

God morgen!
Nyter frokost på HotellMarianne mens snuppa sover:p
ImageUploadedByBV Forum1375603119.043736.jpg

Er varmt og klamt her idag, men holder ennå mulighetene åpne for litt sol ;) Ingen planer, kanskje vi sykler til byen og spiser is :) ...eeeller tar fatt på haugene med oppvask, klesvask og rot som har samla seg ingodværsperioden :confused: :p

God morgen :)
Simone og jeg sto opp klokka 07.45 i dag, og har kosa oss med frokost og litt leking. Sambo og Simone skal på båttur med Farmora og Farfaren hennes nå snart, og jeg skal på jobb kl halv tre. Det er sol og litt skyer ute, så det blir nok en fin dag her :)

Vi forsov oss nesten til toget og måtte vekke Lillebror kl 8.15!!
Men vi er nå på vei til Oslo og gleder oss masse til en dag i sola :)

Så typisk at man må vekke de når man skal rekke noe ;)
God tur og hils de andre :D

Så bra dere rakk toget:D:D kose dere masse idag, synd jeg ikke kunne være med idag:( Hiiiils alle sammen:D:D:D

Hei på dere!
I går egna vi lina som skulle settes i dag. Jeg, Jonathan og pappa stod opp kl.06 og dro ut på sjøen, mens mamma ble igjen hos en sovende Jenny. Etter at lina var satt, dro vi inn og spiste frokost, før det bars ut igjen på sjøen. To fisk på 100 kroker!! Fader asså.. Jaja, slapp å sitte inne i finværet å filetere fisk da iallfall.;)
1375614733323.jpg
1375614889057.jpg1375614853587.jpg

God morgen!
Nyter frokost på HotellMarianne mens snuppa sover:p
Vis vedlegget 24757

Er varmt og klamt her idag, men holder ennå mulighetene åpne for litt sol ;) Ingen planer, kanskje vi sykler til byen og spiser is :) ...eeeller tar fatt på haugene med oppvask, klesvask og rot som har samla seg ingodværsperioden :confused: :p

god frokost du har! :D

hehe frister vel med med å spise is, enn alt det andre :P hehehe..

Hei Hei :)

Liana våkna halv 6 idag, men var ikke min tur til å stå opp :P så jeg sov til nesten 10 :D

Snuppa sover nå, og det har hun gjort i over 2 timer ;):) Ellers er det ikke mye planer her idag.. Har satt på en vask med klær.. ellers frister det å bake noe, for nå er det tomt i fryseren for kaker :P hehe.. greit å ha noe å by på når man får besøk :P:)

Kos dere masse på treff, dere som skal det :D Hadde jeg hatt lappen, så hadde jeg blitt med! :D
Dere andre må også kose dere og ha en fin dag :P;):)

Fie va ikje helt i form i mårrest :/ Ho va suttrat å sku bære bi bært på :( Men eg fekk no i ho en porsjon grøt :)
Så va det bære å legg ho igjen...så eg la meg åg å søv då. Då søv ho tell klokka va kvart over 9 :)

Og då va ho i litt beire form. Ho ha ikje feber eller nå sånt....så ho kun rett å slætt bære va slitn å kosesyk <3
Så laga eg svela tell oss :) og hå fekk hold ei sjøl å spis av den :) Det va populært ;) så drakk ho 200 mme :D

Også leka vi litt å ho styra no ei stund førr sg sjøl, og då va formen på topp igjen :D

Så vart ho algt i gjenn i halv 1 tia :) og ho søv enda :) Så når ho står opp igjen ska ho få middag, også ska vi fær tell leiligheta å styr litt :) så vi får fløtt inn snart ;)

Vi sykla til mamma i stedet:p
Gikk på lekeplassen her, det har småregna og vært varmt og klamt...så sa det BANG og himmelen åpna alle sine sluser :eek: vi måtte rømme under tak, og stefaren min kom og henta oss. Lempa hele vogna med ungen i inni bilen og kjørte de 100m opp til mamma...likevel måtte jeg skifte klær fra innerst til ytterst når vi kom inn :confused: så her sitter jeg, i mammas klær, som er altfor store for meg, og drikker kaffe mens Hermine sover videre i garasjen :p
Stakkars mannen som la ut på lang sykkeltur alene :cool:

*Surfer mobilt*

Hei på dere!
I går egna vi lina som skulle settes i dag. Jeg, Jonathan og pappa stod opp kl.06 og dro ut på sjøen, mens mamma ble igjen hos en sovende Jenny. Etter at lina var satt, dro vi inn og spiste frokost, før det bars ut igjen på sjøen. To fisk på 100 kroker!! Fader asså.. Jaja, slapp å sitte inne i finværet å filetere fisk da iallfall.;)
Vis vedlegget 24776
Vis vedlegget 24778Vis vedlegget 24777
Haha, nesten så det ble middag på katta altså? :p
Idylliske bilder da! :D

*Surfer mobilt*

Hei Hei :)

Liana våkna halv 6 idag, men var ikke min tur til å stå opp :P så jeg sov til nesten 10 :D

Snuppa sover nå, og det har hun gjort i over 2 timer ;):) Ellers er det ikke mye planer her idag.. Har satt på en vask med klær.. ellers frister det å bake noe, for nå er det tomt i fryseren for kaker :P hehe.. greit å ha noe å by på når man får besøk :P:)

Kos dere masse på treff, dere som skal det :D Hadde jeg hatt lappen, så hadde jeg blitt med! :D
Dere andre må også kose dere og ha en fin dag :P;):)
Ja, kaker må man ha i fryseren;)

*Surfer mobilt*

god frokost du har! :D

hehe frister vel med med å spise is, enn alt det andre :P hehehe..
Vi gjore en kompromi, tok litt husarbeid og så sykkeltur etterpå;) men sykla bare til mamma, tar ca 15min ;) så får vi laksemiddag :D

*Surfer mobilt*

Vi sykla til mamma i stedet:p
Gikk på lekeplassen her, det har småregna og vært varmt og klamt...så sa det BANG og himmelen åpna alle sine sluser :eek: vi måtte rømme under tak, og stefaren min kom og henta oss. Lempa hele vogna med ungen i inni bilen og kjørte de 100m opp til mamma...likevel måtte jeg skifte klær fra innerst til ytterst når vi kom inn :confused: så her sitter jeg, i mammas klær, som er altfor store for meg, og drikker kaffe mens Hermine sover videre i garasjen :p
Stakkars mannen som la ut på lang sykkeltur alene :cool:

*Surfer mobilt*

Godt du har noen å låne klær av da hvertfall;):p men kjedelig når det kommer så plutselig.. var sånt vær her igår.. varmt, klamt, overskyet, regn, torden, og litt sol :P ustabilt med andre ord:p

★sender fra pipe-gjøken★

Ja, kaker må man ha i fryseren;)

*Surfer mobilt*

Alltid like kjekt :P har ikke fått satt ut egg til temperering enda, så får se hvor langt jeg kommer :P

★sender fra pipe-gjøken★

Vi gjore en kompromi, tok litt husarbeid og så sykkeltur etterpå;) men sykla bare til mamma, tar ca 15min ;) så får vi laksemiddag :D

*Surfer mobilt*

Så flinke da! Godt å få unna litt husarbeid da.. laksemiddag høres godt ut:D

★sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp