Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei og god morgen til deg også her ble vi vekket ca 7 . Her er det en søndag med mye som skjer , besøk , barne dåp av en venninnes baby og så besøk igjen på etter middagen . Så idag blir det ikke noe tid til hvile :) ha en flott søndag til dere alle stor klem
Takk det samme til deg og familien din :-) Her er vi til fjells og ska pakke sammen å begynne på hjem veien etter noen timer.
Begynner å bli vel trangt etter som vi har med mi elste tantejente :-) og våre 3 gutter i camping vogna. Kjenner det skal bli godt å komme hjem igjen senere, selv om jeg gruere meg også.. ettersom det betyr at jeg må levere hunden min igjen( hun bor hos noen andre for tiden ettersom vi ikke kan ha hund der vi bor) Helt forferdelig følelse men heldigvis vis vet jeg at hun har det bra :-) og vel så det :-) det hjelper litt på, men er ikke kjekt for det om og jeg har SÅ LYST Å FLYTTE.. men alt er ikke like lett...
Her startet helgemorgenen som vanlig litt for tidlig, i forhold til hvor mye søvn 3-åringen i huset egentlig trenger. Han står opp alt for tidlig og er stort sett sur og kranglete fordi han er trøtt enda. Håper han kommer seg utover dagen, har planer om å ta med meg barna på en lokal oppsetning av Alice i eventyrland litt senere i dag.
Ellers stikker vel mamma'n min innom for å se om vi klarer å ta godt nok vare på husets prinsesse som brakk et ben i håndleddet på torsdag, og har hele armen gipset med lilla gips. Av og til tror jeg at mamma fremdeles tror jeg er 13,5 år.....
Morgenen min starta syrt da jeg ble vekke av at svigerfar fyrte opp radioen i stallen...
Klokka var 8.15, og syns det er tidlig på en søndag.
Hensynsløst fjert!Gleder meg til å flytte vekk!
Da skal vekkeklokka mi være velsa, og ingen andre!
I dag fyller min mor året, og vi skal på besøk der =)
Jeg har bakt oreo kake =)
Gleder meg =D