Søndag! :)

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
Heisann! :)
Da var søndagen her! :)

Kva skal dikka finne på i dag? 

Tenkte å ta med meg minsten på tur snart! 
seinare skal avgårde for å hente storegull hos besteforeldrene og ete middag der! 
(det er besteforeldrene på faren sin side)..
Ellers skal me vel berre slappe av og nyte søndagen og det faktum at det ikkje regnar!! ;)

Vi skal snart dra til ei veninne og leke og drikke kaffe på lekeplassen der, så drar vi en tur på søndagsmarkedet på Blå og spiser vaffel :) Middag hjemme med kos tenker jeg.

Skal vaske litt klær nå tidlig på dagen. Slappe av med ungene.
I ettermiddag skal jeg og ungene til mine foreldre for å spise lammelår :)
I kveld håper jeg på å få trent litt, og at det er noe ok å se på tv.

Mannen er på sjøen.

Aner ikke. Tenkte kanskje å gå oss en tur.
Noen forslag til hva man kan finne på ellers?

VI skal egentlig på svømmekurs i ettermiddag, men guttungen hoster og er ganske tett, så vi må bare se det an. 
Ellers får vi kaffebesøk om en liten stund og har lager sjokopudding som står og kjøler seg ned =)

Siden Em er hos pappan sin, har jeg sovet lenge! Godt for en syk sjel! Senere skal jeg og sambo til Follo, siden han skal spille håndballkamp! Så blir det taco når vi kommer hjem derfra i 9-10 tiden! Gaaah..

Kosestund med minstemann nå.. Gubben ligger fortsatt og snorker.. Svigermor kommer en tur etterpå og så blir det vel middag og henting av størstemann hos mamman min i ettermiddag;D

Blir kosedag inne siden gutten hoster og er litt tett..:) i kveld har eg og mannen barnevakt og skal ut å spise god middag og kino etter det:)

Her skal vi gjøre reint, lage lapskaus, om vi får tid besøke min foreldre for å treffe den nye valpen

Fortsette å prøve å massere ut de stygge melkeklumpene i brystet som værker noe sykt nå..emoticon

Her blir det rydding og å pakke ut av esker etter endt oppussing. I ettermiddag må vi komme oss litt ut, også blir det rolig TV-kveld etterpå. Blir deilig!

Jeg skal slappe av:) Kanskje gå en liten tur, og middag til svigers:)
Håper dere alle får en flott søndag<3

God formiddag! :) 

I dag har jeg laget en kake jeg skal levere i ettermiddag :) Og senere skal ei venninne og meg ut å spise middag, så det blir koooos!! :) :) :) : )

Og så kommer snuppa mi hjem i kveld og det blir også kos! :) 

skal rydde og vaske bil innvendig før vi reiser og vasker den i vaskeautomaten. så bytte bil for så å gjøre det samme med den andre. ellers så blir det vel å vaske klær, rydde og vaske hus.

Vi har nesten akkurat stått opp vi!
Jeg var så sliten etter bondens marked i går, og verker så i kroppen, så ungene var snille å leka en stund på rommet mens jeg slappet av i senga!
Onkelen min kommer snart å skal skifte til vinterhjul på bilen min!
Og etter det skal jeg og jentene bare kose oss! Leke ute, se film og lage fiskeboller!NAM!

Og i kveld når ungene er i seng, skal jeg lage luer til noen her inne som har bestilt av meg:)

Back
Topp