Søndag

SuperBerta

Glad i forumet

God morgen!

Jeg har ikke vært så aktiv her de siste dagene, er så mye annet å gjøre.. jeg strikker en shorts til Rasmus, og den tar mesteparten av den ledige tiden.. Også liker jeg ikke dette nye forumet enda..

Idag har vi ingen planer, ikke enda ihvertfall.. Mannen sover, og det skal snart Rasmus gjøre også.. Jeg er solbrent fra igår, pga manglende solkrem.. Vi er nesten tomme, så jeg prioriterte snuppa..

Hva skal dere idag da?

Her skinner solen. De største gutter er ute og meg og Felix
og solkremen kommer ut om litt når felix skal sove.
Har litt krukke-plante-projekter og har lyst på en
liten tur på plantasjen idag. Må ordne mens jeg kan.
 Vet jo ikke helt hvor mye jeg klarer som ny-operert
senere på uken...

For 10 år siden hadde jeg på denne dag drukket øl
og hørt på parolene i Tangkrogen i Århus sammen
med gode socialdemokratiske venner....

Hei hei og god morgen emoticon

Jeg liker heller ikke dette nye, SuperBerta...Men jeg får gjøre en liten innsats da...

Idag er vi ikke helt sikre på hva vi skal enda, men det blir enten Dyreparken eller Lekeland. Vi får snart finne ut av det.
Sola er ikke fremme idag og det blåser endel, så vi får sjekke tempen i Dyreparken på nett før vi bestemmer oss.

Ha en fin dag alle sammen emoticon

nå har jeg bare fått lest halve innleggene deres... hele høyre side av skjermen er borte...

Er bare innom å leser av og til, men dette nye forumet er ikke noe for meg så det blir enda mindre deltakelse i fremtiden, veldig synd for jeg trives godt her inne og liker jo å holde meg oppdatert på septemberungene og familiene..

Ellers er jeg begynt i full jobb, er veldig spent på hvordan det blir, har bare jobba ei uke, men det virker lovende i alle fall :)

Hei hei!!

Jeg har barnefri og skal i bursdag til mine fettere etterpå som blir 11 og 13 år. Mina kommer hjem i ettermiddag:)

Nettopp lagt ut vogna til Mina på Finn til salgs. Håper jeg får solgt den!!

Vi har ordnet i hagen i dag. Skulle ønske å få tatt mere men det ble som det ble! Nå skal det kjøpes inn noen nye blomster! GLEDER MEG!
Mannen  har skiftet dekk! (det var jammen meg på tide)emoticon  Planen var å grille i dag, men det ble noen tekniske problemer så maten ble laget inne i stedet.. men godt var det! og som Solveig sa " me trenge kje å ver leie oss for det!" hehe

God søndag :-)
I dag har vi vaske og polert bilen min. K skal skifte dekk når chr har lagt seg.
Så har vi vært ute å spist med svigermor.Var veldig koselig.
Nå sitter jeg å jobber litt, travle mnd i vente.
Tenk det mai mnd alt. Hvor ble april av..

Back
Topp